به منظور ارتقا National خدمات مشتری و افزایش کیفیت سرویس وب پیامکی ، سامانه پیام کوتاه ملی محصول جدید خود را با نام “کنسول پیام کوتاه ملی” به کاربران ارائه می دهد. این سرویس برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان در هر سطح از دانش برنامه نویسی طراحی شده است تا پیاده سازی SMS API در پروژه های مختلف را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهد.

یکی از اهداف اصلی کنسول پیام کوتاه ملی ایجاد روندی آسان و سریع برای استفاده از وب سرویس این سیستم است ، به طوری که فقط با یک عمل کپی و جایگذاری کدهای پروژه خود می توانید پیام کوتاه ارسال و دریافت کنید. این سرویس بر اساس معماری REST api پیاده سازی شده و از توکن ها برای ارسال درخواست استفاده می شود. هنگام کار با سرویس وب دیگر نیازی به استفاده از نام کاربری و رمز عبور نخواهید داشت.

در ادامه ، در زیر به صورت کامل این سرویس را معرفی خواهیم کرد فیلم آموزشی کنسول ملی پیام کوتاه همچنین برای تسریع در دوستیابی قرار داده شده است. با ما بمان.

برای استفاده از سرویس وب سرویس (ارسال پیام کوتاه از طریق الگو) می توانید مقاله را از اینجا بخوانید اینجا مقاله مربوطه را وارد کنید.

ویژگی های ارائه شده در کنسول:

  • پشتیبانی از معماری REST
  • در وب سرویس از Token به جای نام کاربری و رمز عبور استفاده کنید
  • کد نمونه آماده برای استفاده در php ، c # (asp.net ، net net.) و جاوا (Android) ارائه دهید
  • پشتیبانی وب سرویس برای ارسال و دریافت پیام کوتاه
  • رمز به اطلاعات پنل کاربری اصلی بستگی دارد (در صورت تغییر نام کاربری و رمز ورود کاربر به صفحه پیام کوتاه ، رمز نامعتبر خواهد بود)
  • مشاهده همه خطاهای ورودی در پروژه ها از طریق پنل کاربری کنسول
  • خوانایی مقدار بازگشتی روش های سرویس وب را بهبود ببخشید
  • سهولت و سرعت در ارسال بلیط برای پشتیبانی
  • سرعت ارسال پیامک بالا
  • امکان مدیریت کلیدهای API

در کنسول ثبت نام کنید

اول از همه ، برای استفاده از کنسول ، شما باید یک سیستم پیام کوتاه در سیستم پیام کوتاه ملی داشته باشید ، اگر قبلاً پنل را آماده نکرده اید ، می توانید از صفحه تعرفه ها برای انتخاب پنل کاربری مورد نیاز خود پس از مشاوره با کارشناسان فروش ، پنل خود را خریداری کرده یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

برای دسترسی به کنسولی که می توانید از آن استفاده کنید اینجا یا از لینک زیر استفاده کنید.

https://console.melipayamak.com/auth/login

مرحله اول: پس از تهیه پنل پیام کوتاه در سامانه پیامکی ملی ، اگر برای اولین بار وارد صفحه کنسول می شوید ، ابتدا باید در کنسول ثبت نام کنید. برای این کار ، گزینه “ثبت نام” را انتخاب کنید (همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است) تا وارد قسمت ثبت نام شوید.

شکل 1

مرحله دوم: سپس مطابق شکل 2 ، نام کاربری و رمز عبور مربوط به پنل کاربری سامانه پیامکی ملی (که پس از خرید پنل پیامکی از طریق پیام کوتاه برای شما ارسال شده است) را وارد کرده و بر روی گزینه ارزیابی کلیک کنید تا در سامانه پیامکی ملی مشترک شوید. مرور.

حساب موجود در کنسول را ارزیابی کنید

شکل 2 – ارزیابی حساب

سطح سوم: پس از موفقیت در ارزیابی خود ، مطابق شکل 3 در صفحه ثبت نام ، می توانید نام کاربری و رمز عبور کنسول پیام کوتاه ملی را انتخاب کرده و برای ارسال پیامک اطلاعاتی بلیط شماره موبایل را وارد کنید.

بخاطر داشته باشید که اگر اطلاعات ورود به سیستم کنسول MyPMS با صفحه اصلی شما یکی باشد ، مشکلی پیش نخواهد آمد.

صفحه ثبت نام را در کنسول تکمیل کنید

شکل 3 – ثبت نام در کنسول

اکنون ثبت نام شما در کنسول پیام کوتاه ملی به پایان رسیده است و می توانید وارد حساب خود شوید.

پنل کاربری کنسول ملی پیام کوتاه

پس از ورود به پنل کاربری ، می توانید از تور دوستیابی استفاده کنید.

قسمتهای مختلف کنسول به طور خلاصه شرح داده خواهد شد.

پنل کاربری در کنسول پیام کوتاه ملی

شکل 4 – پنل کاربری کنسول

حساب: در این بخش ، تنظیماتی مانند به روزرسانی رمزها ، تکمیل اطلاعات حساب انجام می شود.

تماشا کردن: در این سرویس سعی شده است تا آنجا که ممکن است وابستگی کاربران به پشتیبانی کاهش یابد. به همین دلیل ، از قسمت watch می توانید با دریافت توضیحات کامل دلیل دریافت خطاهای خود را در سرویس دریافت کنید. مواردی مانند کلاس سرویس وب (ارسال یا دریافت) ، روش استفاده شده در سرویس وب (ارسال ساده ، پیشرفته و غیره) ، درخواست IP به سرورهای پیام کوتاه ملی ، شرح کامل خطا و زمان مشاهده وقوع آن حتی می توانید با کلیک بر روی هر گونه ضبط خطای دریافتی در قسمت تماشا ، آن را به واحد پشتیبانی ارسال کنید.

صفحه تماشا (برای مشاهده گزارش خطاهای دریافتی)

برج مراقبت

حمایت کردن: درخواست های پشتیبانی در این بخش نمایش داده می شود.

خدمات وب: اکنون دو کلاس برای ارسال و دریافت پیامک به کنسول اضافه شده است.

ارسال پیامک: در این بخش روشهای آماده ارسال پیامک وجود دارد.

  • ساده: ارسال تنها از طریق شماره اختصاصی پنل کاربری پیام کوتاه
  • پیشرفته: ارسال یک نفره و انبوه از شماره خط اختصاصی پنل کاربری پیام کوتاه
  • از خط خدمات: ارسال از طریق سرویس وب سرویس مشترک (ارسال به لیست سیاه ارتباطات از راه دور)
  • By domain: ارسال پیام متنی به یک دامنه خاص از طریق شماره ارسال کننده اختصاصی پنل کاربر پیام کوتاه

نمونه کدهای API در کنسول

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، کد کد همراه با رمز مربوط به پانل کاربری مربوطه و آماده استفاده است.

دانلود: این بخش شامل روشهایی برای مدیریت پیامکهای دریافتی است.

  • وضعیت ارسال: وضعیت پیامک های ارسالی را مشاهده کنید.
  • لیست پیامک ها: پیامک های ارسالی یا دریافتی را در پنل کاربری سیستم پیام کوتاه ملی مشاهده کنید
  • تعداد پیامک های دریافتی: برای مشاهده تعداد پیامک های خوانده شده و خوانده نشده.
  • میزان اعتبار: میزان اعتبار باقی مانده در پانل را مشاهده کنید.
  • تعرفه ارسال: برای آگاهی از هزینه کل پیامک ارسالی با توجه به شماره فرستنده مورد نظر و نوع سیم کارت های دریافت کننده پیام ، از این روش استفاده کنید.

کنسول پیام کوتاه ملی

آیا می خواهید تجارت خود را رشد دهید؟ Melli-SMS به شما امکان جذب ، حفظ و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک در کمتر از 1 دقیقه ثبت نام کنید

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *