اکثر فروشگاههای لباس در تعطیلات تعطیل هستند ، اما نه تنها فروشگاه ما تعطیل نیست ، بلکه در تعطیلات تا 20٪ تخفیف خرید از ما را دریافت می کنید.

فرض کنید متن فوق توسط فروشگاهی برای شما ارسال شده است که شما هرگز از این فروشگاه خرید نکرده اید و این اولین باری است که چنین پیامی دریافت می کنید ، اما چگونه این امکان وجود دارد؟ پیام های SMS مانند این با استفاده از سیستم های پیامکی ارسال می شوند ، که در زیر توضیح داده شده است.

سپس با ما همراه باشید تا نحوه ارسال پیام کوتاه تخفیف برای مخاطبان خود را توضیح دهیم تا منجر به جذب مشتری بیشتر و فروش بیشتر شود.

پیام های متنی هدفمند برای مشتریان ارسال کنید

تصور کنید پیامک های ذکر شده در مقدمه مقاله برای شما ارسال می شود. به احتمال زیاد پیام را باز کرده و می خوانید. ممکن است قبلاً در تعطیلات نیاز به خرید لباس داشته باشید ، اما چون مغازه ها تعطیل نبودند ، نمی توانستید لباس مورد نیاز خود را بخرید. اکنون پیامی دریافت کرده اید که پستها در روزهای تعطیل نیز باز هستند. روزی را که به لباس احتیاج داشتید به خاطر می آورید اما مغازه ها تعطیل بودند. بنابراین پیام به طور هدفمند برای شما ارسال می شود و همچنین احساس نیاز را از بین می برد. بنابراین پیام هایی که به صورت خلاقانه نوشته می شوند یا به نیازهای مشتری پاسخ می دهند ، باعث جذب بیشتر مشتری می شوند.

آیا پیامک تخفیف در شبکه های اجتماعی مفید است؟

پیامی را تصور کنید که فروشگاه در ابتدای مقاله باز است ، با طراحی بسیار جذاب یا با یک فیلم سرگرم کننده در صفحات اینستاگرام ، که توسط یکی از دوستانتان در تلگرام برای شما ارسال شده است. چند درصد احتمال داشتید به پیام توجه کنید؟ به عنوان یک قاعده ، درصد توجه در شبکه های اجتماعی به دلیل حجم زیاد تبلیغات پر سر و صدا بسیار کمتر از پیام کوتاه است.

اگر با پنل پیام کوتاه باشد

چگونه می توان با پنل پیام کوتاه پیامکی تخفیف ارسال کرد؟

خوب ، تاکنون تقریباً با اهمیت ارسال پیام و دیده شدن توسط کاربر آشنا شده اید. حال بیایید به سراغ ارسال پیام با سیستم پیام کوتاه برای مشتری برویم ، از همان ابتدا بگوییم که اگر در تجارت خود نیازی به ارسال پیام های زیادی ندارید و فقط چند بار در سال پیامک انبوه ارسال می کنید (بیش از 100000 پیامک) ، ما پیشنهاد می کنیم با پشتیبانی ملی پیام کوتاه تماس بگیرید راهنمایی شوید.

اما اگر کسب و کار شما نیاز به ارسال پیام های انبوه به دفعات دارد ، پیشنهاد می کنیم حتما از پنل پیام کوتاه مناسب برای نیازهای خود برای صرفه جویی در هزینه های تبلیغات استفاده کنید.

فرض کنید شما سایتی دارید که میوه ها را به صورت آنلاین می فروشد. شما در حال حاضر شماره موبایل مشتریان خود را دارید و اکنون می خواهید برای همه مشتریان پیامک تخفیف ارسال کنید. با استفاده از سامانه پیام کوتاه ملی به راحتی برای بسیاری از مشتریان پیام ارسال کنید. با توجه به اینکه شماره تلفن تعداد کمی مشتری داریم. چگونه می توانم برای بسیاری از مشتریان شهر پیامک تخفیف ارسال کنم؟

ارسال تخفیف از طریق پیام کوتاه (انبوه)

همانطور که از نام آن مشخص است ، ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه به معنای ارسال تعداد زیادی پیام است ، به عنوان مثال ارسال پیام به طور همزمان برای 100000 نفر. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید برای یک کاربر یا مشتری پیام ارسال کنید.

روش های مختلفی برای ارسال پیام انبوه در پنل های پیام کوتاه وجود دارد. در این مقاله نحوه ارسال پیام انبوه را بر اساس پنل پیام کوتاه ملی توضیح خواهیم داد. برای آشنایی با روشهای مختلف ارسال پیام در پیام کوتاه ملی به پنل کاربری خود وارد شوید.

روش 1: چگونه می توان برای شهرها یا استانهای مختلف تخفیف ارسال کرد؟

در پنل کاربری ارسال کننده ، امکان تخفیف پیام کوتاه بر اساس یک شهر یا استان خاص وجود دارد. این بدان معناست که به عنوان مثال ، شما صاحب مشاغلی در استان آذربایجان شرقی و شهر شبستر هستید و قصد دارید پیام تخفیف محصول یا خدمات را برای کاربران این شهر ارسال کنید. فقط وارد پنل کاربری شوید ، متن پیام را بنویسید و استان آذربایجان شرقی را در قسمت اعداد پیدا کنید. سپس شهر شبستر را انتخاب کرده و گزینه شماره های دائمی یا اعتباری را بررسی کرده و پیام ارسال کنید.

این مثال فقط برای یک منطقه جغرافیایی بود. می توانید از پنل پیام کوتاه ملی برای ارسال پیامک تخفیف به هر استان ، شهر یا حتی محله خاص استفاده کنید.

چگونه پیامک تخفیف ارسال کنیم؟

روش 2: بر اساس کد پستی پیام متنی ارسال کنید

روش دوم برای شهرهای بزرگ با مناطق مختلف پستی بسیار کاربردی است. بنابراین اکنون چگونه می توانم بر اساس کد پستی خود پیام ارسال کنم؟

این بار فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه کفش در مشهد هستید و به مناسبت شب یلدا 30٪ تخفیف برای مشتریان در نظر گرفته اید. فقط روی ارسال پیام با کدپستی در صفحه کاربری کلیک کنید و متن پیام را بنویسید. سپس کد پستی منطقه مورد نظر را وارد کرده و پیام را ارسال کنید.

البته ، می توانید پیام را تصادفی یا پی در پی تنظیم کنید. تصادفی به معنای ارسال تصادفی به هر شماره است. منظور از ترتیب همچنین به این معناست که شما انتخاب می کنید برای مثال برای ارسال پیغام تا عدد 5000 در اولین نوبت و شروع از شماره 5001 برای نوبت دوم.

همچنین می توانید گزارش ارسال پیام را به صورت پرونده از پنل بارگیری کرده و بررسی کنید که پیام ارسال شده است یا نه.

روش 3: چگونه می توان بر اساس نقشه پیامکی تخفیف برای محله ارسال کرد؟

چگونه می توان با نقشه پیام کوتاه تخفیف ارسال کرد؟ارسال پیام بر اساس محله و نقشه نیز روشی کاملاً کاربردی است. با استفاده از روش سوم از نقشه کلانشهرهای ایران ، محله مورد نظر را پیدا کرده و پیام دهید. برای درک بهتر ارسال مبتنی بر نقشه ، بیایید با همان مثالی که در روش دوم ارائه کردیم ادامه دهیم. این بار فرض کنید فروشگاه کفش شما در شهر مشهد ، در محدوده بلوار فرامرز عباسی باشد. شما قصد دارید به مناسبت شب یلدا 30٪ پیام تخفیف برای مخاطبان این منطقه ارسال کنید ، اما کد پستی منطقه را ندارید. نگران نباشید ، زیرا با استفاده از ویژگی پیامک ملی (ارسال بر اساس نقشه) پیامک به راحتی ارسال می شود.

از بالای صفحه ملی پیام کوتاه ، روی گزینه پیامک کلیک کنید. در صفحه باز شده می توانید نقشه تهران را مشاهده کنید. برای انتخاب نقشه مشهد ابتدا باید شهر مشهد را از کادر بالای نقشه که در شهر تهران قرار دارد انتخاب کنید.

سپس نقشه بزرگ و بلوار فرامرز عباسی را پیدا کنید. به محض کلیک بر روی جعبه ، کادری نمایش داده می شود که شامل کد پستی ، شماره همراه اول و شماره های ایرانسل است. روی هر موردی که می خواهید کلیک کنید و پیامک تخفیف ارسال کنید.

در بخش پیام کوتاه سامانه پیامکی ملی ، نقشه ای در حدود 20 کلانشهر در ایران وجود دارد که می توانید برای ارسال پیام از آن استفاده کنید.

روش 4: ارسال پیام براساس مشاغل و اصناف

در هر زمینه ای که کار می کنید مخاطب مرتبط با شغل خود دارید. به عنوان مثال ، اگر یک شرکت دارویی دارید ، مخاطبان شما پزشکان ، متخصصان ، چشم پزشکان ، دندانپزشکان و غیره هستند. اگر برای روز پزشک تخفیف دارید ، برای ارسال پیامک تخفیف به مشاغل گفته شده به یک شماره تلفن نیاز دارید.

با استفاده از سامانه پیام کوتاه ملی ، شما به بانک مشاغل و اصناف سراسر کشور دسترسی دارید و می توانید متناسب با شغل آنها برای مخاطبان هدف خود پیامک ارسال کنید. به عنوان مثال ، یک پیام جداگانه به بانک شماره پزشک متخصص و یک پیام جداگانه به بانک شماره دندانپزشک ارسال کنید.

چگونه می توان به مشاغل پیام داد؟

حرف آخر در مورد نحوه ارسال پیام کوتاه تخفیف

در این مقاله روش های مختلفی برای نحوه ارسال پیام کوتاه تخفیف وجود دارد؟ ما با ارسال پیامک انبوه در سیستم پیام کوتاه ملی توضیح دادیم. ما برای درک بهتر هر روش و استفاده از آن برای تجارت شما توضیحات را با مثالهای مختلف آورده ایم.

احتمالاً متوجه شده اید، اگر سالانه پیام های زیادی برای ارسال ندارید که مقرون به صرفه باشد ، چه باید کرد. یا اگر یکی از مشاغلی هستید که از بازاریابی پیامکی زیاد استفاده می کنید ، مقرون به صرفه ترین روش ها چیست؟

سامانه پیامکی ملی بسته به نیاز کاربر بسته های مقرون به صرفه ای را طراحی کرده است. برای دریافت مشاوره رایگان و ارسال پیام های هدفمند و حرفه ای با توجه به مخاطبان و بازار هدف خود ، با کارشناسان پیام کوتاه ملی تماس بگیرید.

اگر در مورد ارسال تخفیف از طریق پیام کوتاه (عمده) و نحوه ارسال پیام کوتاه تخفیف س questionsالی دارید ، از ما در بخش نظرات س askال کنید.

چگونه پیامک تخفیف ارسال کنیم؟

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *