مطالب آموزشی
چگونه مشتریان خود را افزایش دهیم؟  + تکنیک های مهم و اساسی

چگونه مشتریان خود را افزایش دهیم؟ + تکنیک های مهم و اساسی

اگر در حال راه اندازی مشاغلی هستید یا از فروش خود راضی نیستید ، اول از همه باید بدانید که چگونه تعداد مشتریان خود را افزایش دهید؟ صاحبان مشاغل همیشه به دنبال این هستند مشتری را افزایش دهید و البته فروش افزایش می یابد هستند.

افزایش سطح فروش یکی از مباحث مهم در بازاریابی است. به همین دلیل است که می خواهیم در مورد تکنیک های مهم و اساسی افزایش مشتری بیشتر صحبت کنیم. مطمئن باشید که در انتهای این متن تبلیغات تجاری خود را متحول خواهید کرد.

خلاقیت و توجه به بازار

اولین پاسخ من به این سوال که چگونه مشتریان خود را افزایش دهیم نظارت بر بازار و اهداف فروش را مشخص کنید است. به عنوان مثال ، در زمینه پوشاک ، آیا شناخت کاملی از بازار هدف خود دارید؟ آیا اطلاعات کافی در مورد نیازهای روز ، تقاضای بازار و مشتریان دارید؟! یا بیایید کمی متفاوت به آن نگاه کنیم! مزیت برند شما نسبت به رقبا چیست؟

همیشه به یاد داشته باشید ، مردم آنچه را که نیاز دارند خریداری می کنند. این وظیفه شماست که مشتری احساس نیاز به محصول کند. حالا ممکن است بپرسید چگونه؟

در بسته بندی محصول و ویژگی هایی مانند وزن ، رنگ ، اندازه محصول خلاق باشید. یک اصل مهم در فروش و بازاریابی خلاقیت است.

اما دوم ، مزایای محصول شما بزرگنمایی انجام دادن. اگر مشتری به آن احتیاج دارد ، طوری تبلیغ کنید که گویی این نیاز فقط توسط محصولات شما تأمین می شود.

روی مخاطب تمرکز کنید

اکنون باید در بازار هدف باشد مشتری و روی روشهای فروش تمرکز کنید. به زبان ساده ، شما باید از راه های موجود برای دستیابی به مشتریان خود نهایت استفاده را ببرید.

مشتری مداریدر این مرحله باید قیمت مناسب کالای خود را انتخاب کنید. مقدار و هزینه نهایی کالا را محاسبه کرده و تعرفه نهایی را با توجه به هزینه های تولید و بازاریابی تعیین کنید. به یاد داشته باشید که قیمت یکی از مهمترین عوامل در پاسخ به سوال “چگونه مشتریان خود را افزایش دهیم” است. قیمت مناسب و معقول مشتری فعلی را حفظ کرده و مشتری جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد.

لیستی از مشتریان داشته باشید

اگر می خواهید بدانید که چگونه مشتریان ما را افزایش دهید ، اجازه دهید راز اصلی خرید را برای شما بازگو کنم لیست مشتریان است.

تصور کنید که در حال برنامه ریزی یک مهمانی بزرگ هستید. آیا می توانید یک مهمانی بدون لیست دقیق مهمانان ترتیب دهید؟ قطعا نه!

بنابراین برای افزایش فروش و مشتری ، لیستی از مشتریان تهیه کنید. شاید بگویید تهیه این لیست آسان نیست. نگران نباش! زیرا می خواهیم گام به گام نحوه تهیه لیست مشتری را به شما بگوییم.

مشتریان شخصی

بیایید با مشتریان شخصی شروع کنیم. اگر صاحب مشاغل هستید ، اولین مشتریان شما خانواده ، دوستان و اقوام هستند.

حتی اگر آنها بازار هدف شما نباشند یا به محصولات شما احتیاج نداشته باشند ، مطمئناً افرادی را می خواهند که از شما بخرند. دوستانی داشته باشید که به این محصولات احتیاج دارند و به نوعی با کار شما مرتبط هستند. بنابراین آنها مارک شما را از طریق دهان به دهان به دیگران معرفی می کنند.

هوای مشتری قدیمی را داشته باشید

همیشه هوای مشتریان قدیمی را داشته باشید. نیمی از مشتریان قدیمی دوباره از مارک شما خرید می کنند.

فیلیپ کاتلر می گوید فروش یک محصول به مشتری راضی صد برابر آسانتر از یافتن مشتری جدید است. مشتریان راضی با بازاریابی دهان به دهان شما را به رایگان به دیگران تبلیغ می کنند.

به نقل قول مارک ویزلند، به جز شما سفیری نداریم. همین شعار تأثیر مشتری فعلی را در فروش و جذب مشتری جدید نشان می دهد.

به راحتی یک گروه جدید مشتری به مخاطبان خود اضافه کنید. وقتی مشتری از مزایای محصول یا خدمات شما راضی باشد فروش از هر زمان دیگری آسان تر است. به زبان ساده ، هر مشتری از کانال تبلیغاتی شما راضی است.

تحقیق و جمع آوری آمار

نام تجاری هر چقدر هم معروف باشد ، همیشه به بررسی ، تحقیق و تجزیه و تحلیل بازار نیاز دارد. همیشه از کالاهای مورد نیاز از مشتریان قدیمی و جدید س askال کنید تحقیقات بازاردر مورد نگرانی های خرید آنها س Askال کنید. بازارها و رقبا تحلیل و بررسی انجام دادن. در مورد نقاط قوت و ضعف فروش خود اطلاعات کسب کنید.

به زبان ساده ، اگر از متخصصان بازاریابی بپرسید ، چگونه مشتریان خود را افزایش دهیم؟ گفته می شود که تحقیقات امروز شما مشتری بیشتری و فروش بالاتری را به همراه خواهد داشت. بنابراین از تحلیل داده ها غافل نشوید.

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال یکی از روشهای نوین تبلیغات و بازاریابی است. بیشتر مارک ها به دنبال تبلیغات دیجیتالی و ورود به دنیای وب هستند. اما با بازاریابی دیجیتال ، چگونه مشتریان خود را افزایش دهیم؟

پاسخ شما تبلیغات کلیک Google ، تبلیغات Google ، گزارش آگهی و استفاده از رسانه های اجتماعی است. بازاریابی دیجیتال این به دیدن مارک ، یافتن مشتری هدف و تعامل با مخاطبان کمک می کند. در ادامه با دو روش مهم بازاریابی دیجیتال بیشتر آشنا خواهیم شد.

شبکه های اجتماعی

در بخش قبلی ، ما برای پاسخ به این سوال که چگونه مشتریان خود را افزایش دهیم ، به رسانه های اجتماعی اشاره کردیم. اگر می خواهید ارتباط هوشمندانه ای با مشتری برقرار کنید ، مخاطب جدیدی را جذب کنید یا روند تولید را مستقیماً به مخاطب نشان دهید ، به شبکه های اجتماعی احتیاج دارید.

به عنوان مثال در اینستاگرام می توانید تصاویر محصول را ارسال کنید. در توییتر و یوتیوب با مخاطب مستقیم صحبت کنید. بازار را بررسی کنید و نیازهای مشتری را بسنجید. از همه مهمتر ، با تهیه فیلم و عکس از محصولات ، احساس نیاز مشتری برای خرید از شما را برانگیزد. اینجاست که اهمیت بازاریابی ویدیویی برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی نمایان می شود.

بازاریابی پیامکی

پاسخ نهایی به این سوال که چگونه مشتریان خود را با روش های بازاریابی دیجیتال افزایش دهیم ، بازاریابی پیامکی است. با پنل پیام کوتاه ، شما یک ارتباط مستمر و م withثر با مشتریان قدیمی و جدید دارید. می توانید با هزینه مناسب تبلیغ کنید. کیفیت کالاها و خدمات خود را بررسی کنید. با ارسال عمده به بانک ، شماره های جدید پنل مشتری را جذب کنید. اخبار مانند جشنواره های فروش و تبلیغات را برای مشتری به ارمغان آورید.

سامانه پیام کوتاه ملی

ارسال پیام کوتاه به مشتریالبته مزایای بازاریابی پیامکی بیشتر از لیست کوتاه ما است. برای شروع بازاریابی پیامکی ، من سیستم ملی پیام کوتاه را توصیه می کنم. این پنل قیمت و تعرفه مناسبی دارد. پشتیبانی سیستم هر روز از ساعت 8 صبح تا 10 شب پاسخگوی مشتریان است.

علاوه بر این ، این پنل دارای یک رابط کاربری آسان است. ملی پیامک همچنین آموزش ویدیو و محتوا را برای کلیه ابزارهای پنل برای کاربران فراهم کرده است. می توانید فیلم های آموزشی را بر روی دستگاه خود تماشا کنید. کتاب بازاریابی پیامکی را بخوانید. اگر در مورد ارسال پیام سوالی دارید با شماره 02163404 تماس بگیرید.

مشتری را دنبال کنید!

چند بار پس از فروش محصول با مشتری تماس گرفته اید؟ از رضایت وی درباره محصول س Askال کنید؟ این پیگیری است که رضایت مشتری را به همراه دارد. ممکن است بپرسید چگونه با دنبال کردن مشتریان ما را افزایش دهیم؟

پیگیری حسن نیت مارک شما را نشان می دهد. با پیگیری مشتریان و آگاهی از میزان رضایت آنها ، می توانید برای رفع نقص و مشکلات احتمالی محصولات اقدام کنید. پس از رفع مشکل مطمئن شوید بازخورد عالی شما از مشتری ها می گیرید.

نیازهای مشتری را در نظر بگیرید!

مارک ها ابتدا باید مشتری و فروش خود را افزایش دهند نیاز مشتری دانستن. به عنوان مثال ، یک فروشگاه کفش را در نظر بگیرید. فروشنده به جای توجه به سلیقه و نیاز مشتری ، فقط محصولات خود را برای معرفی محصولات خود تعریف می کند. به نوعی مشتری را مجبور به خرید می کند.

ممکن است در اوایل سود خوبی داشته باشد ، اما با گذشت زمان فروش شما کاهش می یابد. این لجبازی حتی ممکن است بین مشتریان مختلف بچرخد و منجر به ورشکستگی شود.

روش جدیدی که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد توجه به نیازهای مشتری است. این روش نیاز مخاطبان را در نظر می گیرد. محصولی را که بیشتر به آن نیاز دارد معرفی می کند. به زبان ساده ، به حرف مشتری گوش می دهد.

بنابراین ، اول از همه ، اجازه دهید مخاطبان به طور حرفه ای صحبت کنند. آنچه لازم است بگویید. او چه رنگ و طرحی را می خواهد؟ سپس با توجه به نیاز وی ، محصولات مناسب را معرفی کنید. به جای سود یک شبه به نیازهای مشتری توجه کنید. مطمئن باشید که نتیجه رضایت خریدار سود طولانی مدت است.

مشتری را دوست داشته باشید!

چگونه مشتریان خود را افزایش دهیم؟ بسیار ساده. عاشق کار و مخاطب خود باشید. برند شما برای کسب درآمد به مخاطبان خود نیاز دارد. اگر آنها از شما راضی باشند ، تأثیر خارق العاده ای در فروش شما خواهند داشت. به قول معروف مشتری ها طلا هستند! بنابراین نه تنها باید کیفیت محصولات را حفظ کنید. فقط باید در مورد کمکی که به دیگران می کنید بیشتر از دیگران تبعیض قائل شوید.

مثلاً به مارک هاکوپیان توجه کنید این مارک قدیمی لباس مردانه تقریبا گران است. با گذشت این همه سال ، هنوز مشتریان خود را دارد. چرا؟

محصولات مارک هاکوپیان از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این برند به نظر و سلیقه مشتری احترام می گذارد. این باشگاه مشتری دارد و به این ترتیب جشنواره های فروش و تخفیف ویژه ارسال می کند. همه اینها به شهرت امروز هاکوپیان تبدیل شده است. در واقع به ندرت مشتری پیدا می کنید که از هاکوپیان ناراضی باشد!

محصولی جدید داشته باشید!

حتما دیده اید که با تغییر فصل ، مارک های معروف دنیا مجموعه های جدیدی را ارائه می دهند. آنها به طور مفصل برای این محصولات تبلیغ می کنند. آنها همچنین دهانه ای برای رونمایی دارند. اینها کلمات کلیدی در فروش و جذب مشتری جدید هستند.

البته طراحی استراتژی برای معرفی محصولات جدید پیچیده و زمان بر است. همچنین در جذب مشتری مزایای چشمگیری دارد. دنیا رو به جلو است. هر مارکی باید خود را با این روند وفق دهد. بنابراین بهتر است روال کار خود را اصلاح کنید و محصولات جدیدی برای ارائه به مشتریان داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر در تجارت لباس هستید ، کت بهاری شما باید با طرح ها و رنگ های مد روز یا به اصطلاح مدرن باشد.

نتیجه

تا کنون ، ما به طور خلاصه به نحوه افزایش مشتریان خود پاسخ داده ایم.

اگر می خواهید تجارت شما همیشه رونق داشته باشد ، روش های جذب و حفظ مشتری را بخوانید. این استراتژی ها را به یک برنامه کاری سازگار تبدیل کنید. هنوز هم افراد زیادی هستند که از خدمات شما آگاهی ندارند. حتی برخی از مشتریانی که از شما خرید کرده اند ممکن است برند شما را فراموش کنند. بنابراین با این استراتژی ها باید در ذهن مشتری قدیمی بمانید و مشتری بیشتری جذب کنید.

ویژگی های بازاریابی دیجیتال مانند شبکه های اجتماعی و بازاریابی پیامکی در جذب مشتری موثر است. برای موفقیت در بازار باید از روش های بازاریابی و بازاریابی نیز استفاده کرد تا فروش و درآمد شما افزایش یابد.

اگر صاحب مشاغل هستید یا می خواهید وارد دنیای تجارت شوید ، از تجربیات خود برای ما بنویسید. اگر سوالی دارید ، برای ما نظر بگذارید. ما امیدواریم که تجارت شما رونق داشته باشد و مشتری شما در حال رشد باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *