مطالب آموزشی
پنل پیامکی در داروخانه + تعامل با بیمار و اطلاعات ضروری

پنل پیامکی در داروخانه + تعامل با بیمار و اطلاعات ضروری

اکثر ما نحوه استفاده از پنل پیامکی در مشاغل مختلف را فقط با دریافت پیامک تبریک تولد یا ارسال کد تخفیف می دانیم. اما تصور کنید یک گروه تجاری مهم ، مانند داروخانه ، اطلاعات خود را با شماره گیری شماره تماس ، یعنی استفاده از پنل پیامکی در داروخانه برای رفع نیازهای دارویی شما علاوه بر موارد فوق ، وارد باشگاه مشتریان خود کند.

به عنوان مثال ، پس از آن ، دیگر نگران تمام شدن داروهای والدین خود نباشید ، زیرا داروخانه در هنگام تهیه داروهای شما و فقط چند روز پس از پایان دوره مصرف ، با این متن روی تلفن همراه شما روبرو می شود. :

دوست عزیز دوره مصرف داروی شما رو به اتمام است. با مراجعه به داروخانه ما می توانید آن را تهیه کنید. با آرزوی سلامتی برای شما

این مورد تنها یکی از برنامه های کاربردی است پنل پیامکی در داروخانه میزبان البته همه مشاغل می توانند از پنل پیامکی استفاده کنند ، اما صنعت داروسازی و مراکز بهداشتی با استفاده از پنل پیامکی می توانند تغییرات بزرگی در خدمات خود ایجاد کنند که در ادامه به تفصیل بیشتر آنها را بررسی می کنیم.

پنل پیامکی چیست؟

قبل از آشنایی با کاربردهای پنل پیامک در داروخانه ، بیایید با پنل ارسال پیامک یا همان سیستم آشنا شویم.

پنل پیامک یک نرم افزار آنلاین است با کمک آن می توانید پیامک های عمده یا تک ارسال کنید. در صورت ارسال پیام متنی به عنوان راهی برای تبلیغات و به گسترش تجارت خود نگاه کنید ، نمی توانید این کار را در حجم زیاد انجام دهید ، به عنوان مثال ، ارسال هزار پیامک با تلفن همراه خود ، اما به یک پنل پیامکی نیاز دارید که بتوانید برای ارسال پیامک برنامه ریزی کنید.

اما مزایا ، کاربردها و کاربردهای این پنل چیست؟

استفاده از پنل پیامکی در داروخانه ها

پنل پیامکی در داروخانه می تواند برای افزایش فروش و البته با مشتری در ارتباط باشید مورد استفاده قرار گیرد.

به عنوان مدیر داروخانه ، فقط باید کمی خلاق باشید تا بتوانید از پنل پیامکی برای خدمت به بیماران استفاده کنید و البته فروش خود را افزایش دهید. اما چگونه؟

به طور کلی ، استفاده از پنل های پیامکی در داروخانه ها را می توان به دو نوع تقسیم کرد:

  • از پنل پیامکی برای جذب مشتریان جدید استفاده کنید
  • برای حفظ مشتریان از پنل پیامکی استفاده کنید

پنل پیامکی و جذب مشتریان جدید

اگر به دنبال افزایش فروش خود با پنل پیامکی در داروخانه هستید ، نباید از جذب مشتریان جدید غافل شوید. این می تواند بهترین انتخاب برای اولین افزایش فروش پس از راه اندازی داروخانه باشد.

به عنوان مثال ، وضعیتی را در نظر بگیرید که هنوز هیچ کس داروسازی جدید شما را در آن منطقه نمی شناسد و هیچ کلینیک یا بیمارستانی در اطراف شما وجود ندارد. اکنون کافی است آنها را با اطلاعات جامع و کم هزینه از حضور خود مطلع کنید.

احتمالاً در ابتدا بودجه تبلیغاتی زیادی ندارید. بنابراین توصیه می کنم یک پنل پیامکی ایجاد کنید و مردم محلی را از حضور شما در آن منطقه مطلع کنید.

داروخانه و حفظ مشتریان قدیمی

پس از راه اندازی داروخانه و جذب مشتریان جدید ، باید با آنها در ارتباط باشید. اگر می توانید به خوبی به آنها اعتماد کنید ، مطمئن باشید که آنها به طور منظم از خدمات شما استفاده خواهند کرد.

یکی از روشها ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنیدارسال پیامک به مشتریان قدیمی می توانید از طریق باشگاه مشتریان ، تبریک تولد ، یادآوری خرید داروهای خاص برای برخی بیماری ها ، اطلاعات مربوط به عرضه داروهای کمیاب و … را ارسال کنید. اما از کدام ابزار پانل می توانید برای این دو مورد مهم استفاده کنید؟

ابزارهای پنل پیامکی برای داروخانه ها

اما از کدام ابزار پیامکی می توانید برای تبلیغ پنل پیامکی خود در داروخانه استفاده کنید؟

در ادامه می خواهیم به این س importantال مهم که هدف اصلی مقاله است بپردازیم!

ارسال پیامک دسته جمعی برای داروخانه ها

پنل پیامکی در داروخانهفرض کنید یک داروخانه در تهران می خواهد تبلیغات ایمن و موثری در مناطق خاصی داشته باشد. برای این نوع تبلیغات ، پس از آماده سازی پنل ، می تواند ابزاری به نام پیام رسانی (ارسال از روی نقشه) را وارد کرده و ناحیه مورد نظر را انتخاب کند. البته این ابزار در حال حاضر برای 17 کلانشهر ایران فعال است.

پس از انتخاب منطقه ، می تواند پیام تبلیغاتی خود را جداگانه به بانک شماره همراه اول یا ایرانسل ارسال کند.

البته برای شهرهای کوچک ، ابزار دیگری برای ارسال مناطق تعریف شده است. برای این شهرها ، می توانید از پست با کد پستی استفاده کنید. به این ترتیب ، کد تعیین شده منطقه ای که می خواهید وارد سیستم شوید تا تعداد اعداد ثبت شده در آنجا به شما نشان داده شود. حالا نوبت شماست که به هریک از آنها پیام دهید.

ابزار ارسال به موقع

از ابزارهای ارسال به موقع می توان برای ارسال پیامک در زمان های خاص استفاده کرد ، این دقیقاً همان چیزی است که می تواند بسیاری از بیماران را راضی نگه دارد!

توصیه می کنیم دسته ای از مشتریان را برای داروخانه خود داشته باشید و نیازهای دارویی آنها را به همراه اطلاعات آنها ثبت کنید تا بتوانید با اتمام داروهای خاص یادآوری برای آنها ارسال کنید.

چند پیشنهاد مهم!

البته نحوه استفاده از پنل پیامکی در داروخانه به طور کامل به خلاقیت شما بستگی دارد. در اینجا چند نمونه از این برنامه های مهم آورده شده است!

داروهای خاص

اطلاع رسانی در مورد داروهای خاصباید توجه داشته باشید که تعداد زیادی از داروها مخصوص بیماران است و بسیاری دیگر به آسانی در بازار موجود نیستند. اطلاعات مربوط به عرضه این داروها که مشتریان خاصی دارند و عموم مردم از آنها استفاده نمی کنند از طریق پنل پیامکی قابل انجام است. البته ، برای این کار باید به مقاله اول ، دسته مشتریان در باشگاه مشتریان ، مراجعه کنید تا بدانید که هر کدام از بیماران شما به کدام دارو نیاز دارند.

به عنوان مثال ، داروهای بیماری هایی مانند سرطان ، ام اس ، افسردگی اساسی و اختلالات روانی که در همه مراکز دارویی یافت نمی شوند ، می توانند پس از زایمان برای بیماران شما ارسال شوند.

تبلیغات در مشاغل مرتبط

مشاغل و اصناف مرتبط با سیستم دارویی می توانند هدف اصلی داروخانه شما باشند. به عنوان مثال ، پزشکان ، شرکت های توزیع دارو ، آزمایشگاه ها ، فروشندگان تجهیزات آزمایشگاهی ، خدمات پزشکی ، خدمات زیبایی و بهداشت ، انجمن های علوم آزمایشگاهی ، جراحان ، پزشکان تخصصی می توانند مشتریان خاص شما باشند.

برای تبلیغ در این گروه های شغلی ، می توانید از پنل پیامکی داروخانه استفاده کرده و بانک شماره شغل را وارد کنید تا پیام خود را به افراد مورد نظر برسانید.

آموزش استفاده از داروها

ارسال پیامک های آموزشی برای مصرف داروهای مختلف کمک خوبی برای برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان است. برای این روش عملی ، توصیه می کنم که با شماره گیری شماره تلفن همراه بیمار به او پیام دهید.

خلاقیت شما همچنین می تواند شامل استفاده از ابزارهای پاسخ خودکار باشد. به عنوان مثال ، مشتری می تواند با ارسال هر کد خاص ، نوع خاصی از دارو را دریافت کند.

اطلاع از زمان در دسترس بودن دارو

پنل پیامکی در داروخانهداروخانه می تواند شماره تماس بیمار را دریافت کرده و در صورت موجود بودن داروی مورد نیاز اطلاعات لازم را ارائه دهد.

این روش به ویژه برای داروهای خاصی که کمتر در دسترس عموم هستند مناسب است و از دسترسی تجار به آنها جلوگیری می کند.

نظر سنجی

در نهایت ، خوب است از رضایت بیماران خود مطلع شوید و از کیفیت خدمات خود مطمئن باشید.

می توانید از ابزار همنام برای نظرسنجی استفاده کنید و به راحتی با ارسال پیامک با نظرات مشتریان بیشتر آشنا شوید و کیفیت خدمات و خدمات داروسازی را ارتقا دهید.

نتیجه

داروخانه ها و داروخانه ها ، مانند سایر مشاغل ، می توانند از ابزارهای سیستم پیام کوتاه ملی به خوبی استفاده کنند. بسیاری از داروخانه ها هنوز از پنل پیامکی استفاده می کنند. با توجه به رقابت پذیری تبلیغات داروخانه ها ، به احتمال زیاد همه داروخانه ها به زودی از این سیستم ها برای پیشرفت استفاده خواهند کرد.

برای تهیه سامانه پیامکی ملی با امکانات مختلف جهت مدیریت مشاغل خود می توانید با 02163404 تماس بگیرید. ما همچنین به نظرات شما خوانندگان عزیز پاسخ می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *