مطالب آموزشی
پنل دریافت پیامک رایگان ، تعامل با مشتری با یک کلیک

پنل دریافت پیامک رایگان ، تعامل با مشتری با یک کلیک

به عنوان کاربر تازه وارد در زمینه بازاریابی پیامکی یا هنوز در حال تحقیق درباره بازاریابی پیامکی هستید ، بهتر است ویژگی مهم دیگری به نام پنل دریافت پیامک رایگان همچنین آشنا شوید.

باید بدانید که از پنل برای ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه استفاده می شود و کاربران نه تنها می توانند تبلیغات و اطلاعات مهم را ارسال کنند ، بلکه پاسخ هایی را از مشتریان خود دریافت می کنند. این ویژگی ، همانطور که از نامش پیداست ، کاملاً رایگان است و هیچ هزینه ای برای صاحب پنل ندارد. اما مزایای چنین ویژگی چیست؟ چرا کسب و کارها باید توانایی دریافت پاسخ مخاطبان را فعال کنند؟ اجازه دهید به این سوالات مهم پاسخ دهیم و البته از قبل با پنل ارسال پیامک آشنا شویم.

پنل پیامکی چیست؟

بیایید خیلی سریع ببینیم پنل ارسال پیامک چیست؟! پنل نرم افزاری پیامک برخط ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی جمعی از جمله ویژگی ها است دریافت پاسخ تماس دارد. این پست ها معمولاً از خطوط عمومی و خصوصی ساخته می شوند ، با این تفاوت که اگر صاحب پنل دارای خط عمومی باشد ، فقط می تواند برای مخاطبان خود پیامک ارسال کند ، اما با دسترسی به خط اختصاصی پنل ویژگی دریافت پاسخ مشتری دارد.

بنابراین اکنون ، علاوه بر تعامل با مخاطبان ، مزایای این که بتوانید پاسخ مشتری دیگری را دریافت کنید چیست؟

مزایای دریافت پنل پیام کوتاه رایگان

پنل دریافت پیامک رایگانپنل دریافت پیامک رایگان چه مزایایی دارد؟ این س questionالی است که احتمالاً می خواهید پس از دریافت سرشماری اختصاصی بپرسید. بیایید نگاهی به این روند بیندازیم که با ویژگی نظرسنجی شروع می شود.

نظرسنجی ، تعامل مستقیم با مشتری

نظرسنجی پیامکی یکی از مزایای م panelثر پنل پیامک رایگان ، تعامل با مشتری برای اطلاع از نظر مشتریان و طرفداران شما در مورد محصول و خدمات شما است. به عنوان مثال ، پس از اجرای هرگونه کمپین تبلیغاتی و فروش ، برگزاری دوره ها یا حتی کلاس ها و غیره ، می توانید از نظرسنجی پیامکی استفاده کنید ، در واقع ، هر شغلی که دارید ، این ابزار به کار شما می آید.

برای دسترسی به این ابزار ، می توانید از طریق رابط کاربری پنل و قسمت ابزار ویژه به نظرسنجی دسترسی داشته باشید و همچنین گزارش کامل پیام های متنی دریافت شده توسط مشتریان را بررسی کنید. در واقع ، این فایل گزارش نشان می دهد که هر کلمه چند بار به خط اختصاصی پنل ارسال شده است. البته ، این را برای مشتریان در طول نظرسنجی پیشنهاد می کنم فاصله زمانی تعیین کنید.

دریافت پیامک رایگان توسط منشی پنل

مزیت دیگری که پنل دریافت پیامک رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد ، منشی یا همان منشی است پاسخگوی خودکار مشتریان و مخاطبان. کاربران بخش “منشی پیامک” پنل ملی پیامک می توانند سیستم را برای ارسال پاسخ از پیش تعیین شده در مقابل دریافت کد یا کلمه کلیدی خاص در قالب پیامک از گیرنده تنظیم کنند. برای مثال ، به مثال زیر توجه کنید:

با کمک هوش مصنوعی در بازارهای مالی ، بورس های اوراق بهادار ایران و خارجی ، فارکس و ارزهای رمزنگاری شده ، با دانش روز تجارت و تجارت کنید!

دوره آنلاین تجارت الگوریتمی با علم داده در پایتون ، بدون پیش نیاز

عضویت رایگان ارسال شماره 1

با ارسال شماره 1 مخاطبان پاسخ های خود را به طور خودکار دریافت می کنند و شماره آنها در دفترچه تلفن اختصاصی ثبت می شود.

منشی هوشمند ، توانایی ارسال پاسخ های مختلف

دبیر ملی پیام کوتاه هوشمندهنگامی که می خواهید به چندین پیام مختلف ارسال شده توسط مشتری پاسخ دهید ، پنل دریافت پیامک رایگان توسط ابزار منشی هوشمند طراحی شده است.

البته ، برای تنظیمات پاسخگو هوشمند ، باید قبلاً یکی از آنها را داشته باشید فایل اکسل کلمات کلیدی را مشخص کنید. یعنی در ستون های A ، B و C کلمات کلیدی را که مخاطب برای شما ارسال می کند وارد کنید. این عدد می تواند به اندازه پاسخهایی باشد که می خواهید ارسال کنید و تعداد کلمات کلیدی که می توانید ادامه دهید.

به عنوان مثال ، اگر م institutionسسه آموزشی دارید ، شماره سیستم را از قبل برای مخاطبان و مشتریان ارسال کنید و سپس کلمات کلیدی را به آنها اعلام کنید ، به عنوان مثال ، با ارسال شماره 1 ، لیست کلاسها برای آنها ارسال می شود ، یا توسط ارسال شماره 2 ، شهریه دوره و کلید واژه 3 ، اسامی اساتید. پیامک برای آنها

تحلیلگر ، در پاسخگویی به مشتری هوشمند باشید!

در حال حاضر ، سومین مزیت پنل دریافت پیامک رایگان ، ماژول تجزیه و تحلیل است که برای هر کلمه کلیدی پاسخ خاصی ارسال می کند و قابلیت های دیگری نیز دارد که با یک مثال ساده توضیح خواهیم داد.

فرض کنید شما پیام زیر را برای مشتریان خود ارسال کرده اید:

بزرگترین حراج در پایان فصل تابستان آغاز شد!

تا 65. + 50 هزار تومان تخفیف بیشتر
برای سفارش اول بالای 250 هزار تومان

بهترین مارک های لباس ، کیف ، کفش ، لوازم جانبی و لوازم آرایشی

کد: DSNO50

از دست ندهید | تا 3 سپتامبر

لغو: 1 توصیه سبک: 2 خرید از سایت: 3 عضویت ویژه در باشگاه مشتریان: 4

اکنون وقت آن است که ماژول تحلیلگر با پاسخ مشتری فعال شود ، یعنی با ارسال شماره ای از مشتری 1 ، ارسال پیامک بعدی لغو می شود ، یا در ازای دریافت 3 ، یک لینک خرید مستقیم از طریق پیامک برای مشتری ارسال می شود. به زبان ساده ، کاربر همچنین می تواند با استفاده از ماژول Analyzer مزایای زیر را داشته باشد:

  • ارسال متن ارسال شده به مالک پنل به طور همزمان
  • شماره تماس را در دفترچه تلفن ذخیره کنید
  • یک کپی از پیام متنی را به مالک پنل ایمیل کنید و یک کپی را به آدرس URL ارسال کنید
  • به پاسخ های دریافتی اعتبار دهید
  • تحلیلگر باید فقط برای یک بانک شماره اختصاصی فعال شود ، به عنوان مثال ، برای اعضای فهرست تلفن یا باشگاه مشتریان یا هر گروه دیگر (به عنوان مثال ، شماره تلفن همراه اول یا ایرانسل)

پنل دریافت پیامک رایگان به سادگی آب بنوشید!

کد فعال سازی پیامک (OTP) چیستاکنون که با قابلیت های پنل دریافت پیامک رایگان آشنا شده اید ، زمان آن فرا رسیده است که علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی ، بتوانید تعامل خوبی با مشتری داشته باشید ، باشگاه مشتریان را به خوبی اداره کنید و اعتماد مشتریان را برای خرید جلب کنید. راحت تر و سریعتر از شما به

3 راه بسیار ساده برای دریافت فوری پنل وجود دارد. اول از همه ، می توانید با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی فروش پیامک ملی صحبت کنید. راه دوم ثبت نام در سایت است و راه سوم این است که در انتهای متن و در قسمت نظرات برای ما بنویسید تا بتوانیم به شما در دریافت پنل راهنما کمک کنیم. بالاخره فعال سازی پنل و خطوط اختصاصی 4 ساعت به طول می انجامد و می توانید به سرعت منتظر بمانید تا مشتریان پاسخ دهند و توجه آنها را راحت تر به خرید جلب کند.

به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید؟ پیامک ملی به شما امکان جذب ، حفظ و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *