مطالب آموزشی
پایگاه تحویل چیست و چگونه آن را فعال کنیم؟

پایگاه تحویل چیست و چگونه آن را فعال کنیم؟

گاهی اوقات برای مشتریان پیامک ارسال می کنید و پیامک به آنها نمی رسد ، اما هزینه پیامک از حساب تجاری شما کاهش می یابد. اگر تعداد پیامک ها کم باشد ، ممکن است چندان قابل توجه نباشد ، اما وقتی پیامک زیادی ارسال می کنید ، هزینه آن بالا می رود و احساس خوبی ندارد. آیا راهی وجود دارد که در صورت تحویل پیامک به گیرنده ، هزینه پیامک از حساب کسر نشود؟ راه حل این است که از خط پایه تحویل استفاده کنید.

این سیستم یک پیام کوتاه خطی به نام پایگاه تحویل را در اختیار کاربران قرار داده است. در ادامه ، تعریف پنل پیامک و نحوه فعال سازی خط تحویل را توضیح خواهیم داد.

پنل پیامکی چیست؟

اول از همه ، باید بدانید که پنل پیام کوتاه یا پنل پیامک نرم افزاری مبتنی بر وب است که به کاربران امکان ارسال ، دریافت و مدیریت پیامک را می دهد. پنل های پیامکی ویژگی های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد ، پنل ها دارای بانک شماره هستند ، بنابراین افرادی که از آن استفاده می کنند نیازی به جمع آوری شماره ندارند.

ارسال پیامک در پنل پیامک از طریق خطوط مجازی مانند 1000 ، 2000 ، 3000 و … انجام می شود که هر یک از پیشوندهای فوق الذکر توسط شرکت های مختلف ارائه می شود. بنابراین هریک قوانین و هزینه های حمل و نقل متفاوتی دارند. یکی از این شرایط این است که خط تحویل پایه است. در این مقاله ، ما قصد داریم خطوط Delivery Base را مرور کنیم.

مزایای استفاده از پنل های پیامکی

اکنون که با پنل پیامک آشنا شده اید ، ممکن است این سوال مطرح شود که مزایای استفاده از این پنل ها چیست؟

تأثیر بالای پیامک در نام تجاری (نام تجاری) را می توان مهمترین مزیت پنل پیامک دانست. به طور طبیعی ، هرچه کسب و کار شما هدفمندتر باشد ، افراد بیشتری با نام تجاری شما آشنا می شوند. مزیت بعدی امکان استفاده از بانک اعداد در پنل است. به طور کلی ، سیستم های مختلف اعداد را بر اساس پارامترهای مختلف مانند سن ، جنسیت ، شغل و غیره دسته بندی می کنند تا کاربران بتوانند به راحتی مشتریان مورد نظر خود را پیدا کنند. مزایای پنل پیامکی مانند عدم نیاز به سخت افزار ، قابلیت دریافت پیامک و دریافت گزارش نیز در نظر گرفته شده است. خط پایه تحویل یکی دیگر از مزایای استفاده از پنل پیامکی است.

با خط Delivery Base ، شما فقط هزینه تبلیغاتی را می پردازید که به دست مشتری رسیده است.

پایگاه تحویل چیست؟

خطوط ارسال پیامک از نظر دریافت هزینه هر پیامک به پایگاه تحویل و مبنای ارسال تقسیم می شوند. خطوطی که فقط بر اساس لیست سیاه یا بسته شدن پیامک های تبلیغاتی بازپرداخت می شوند ، خطوط اصلی اسناد محسوب می شوند.

اما خطوطی که فقط در صورت دریافت پیامک از گیرنده هدف از پنل پیام کوتاه کسر می شود و اگر پیامک به هر دلیلی به دست کاربر نرسد هیچ هزینه ای کسر نمی شود ، خطوط Deliverybase هستند. پیامک های ارسال شده از طریق پنل پیامک ممکن است به دلایل مختلف مانند شماره کاربر در لیست سیاه ، خاموش شدن تلفن همراه ، در دسترس نبودن تلفن همراه و غیره به گیرنده نرسد. در چنین شرایطی ، فعال سازی خط مبنای تحویل کمک زیادی به صرفه جویی در هزینه بازاریابی پیامکی خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با خط Delivery Base و نحوه فعال سازی آن ، ما را دنبال کنید.

کدام اپراتورها پایگاه تحویل هستند؟

در سالهای اخیر ، تنها اپراتوری که هزینه ارسال پیام متنی را بر اساس خط Deliverybase محاسبه کرد ، اپراتور خط 2000 بود. اما اخیراً اپراتور خط 50001 ، اپراتور خط 1000 و اپراتور خط 50004 هزینه پیامک را بر اساس خطوط پایه تحویل محاسبه کرده و هزینه پیامکی را که به تلفن نرسیده و به مخابرات نرسیده است به حساب شما برمی گرداند.

آشنایی با کاربردهای خطوط پایه تحویل

یکی از کاربردهای مهمی که برخی از پنل های پیام کوتاه در اختیار مخاطبان قرار می دهند ، امکان استفاده از خط تحویل است. تصور کنید که پس از ثبت نام در یکی از پنل های پیام کوتاه ، پیامکی را برای مخاطب ارسال می کنید ، ممکن است پیام به دلایلی مانند خاموش کردن تلفن گیرنده ، مسدود کردن شماره های تبلیغاتی و قرار گرفتن در لیست سیاه برای گیرنده ارسال نشود. در این صورت ، در صورت استفاده از پایه تحویل ، هیچ پولی از حساب کسر نمی شود و هزینه پیامک مسترد می شود.

پایه تحویلچگونه خط پایه Deliver را فعال کنیم

نحوه فعال کردن خطوط بسته به سیستمی که استفاده می کنید متفاوت است ، اما به هیچ وجه دشوار نیست. برای فعال سازی ابتدا به خط تعرفه ثبت خطوط پیامک در سایت ملی پیامک مراجعه کنید.

یک خط اختصاصی 2000 ایجاد کنید و پس از فعال سازی خط ، با استفاده از خط 2000 وارد سیستم پیامک شوید تا پیامک را برای مخاطب ارسال کنید. خط پایه تحویل علاوه بر بازپرداخت هزینه پیام های متنی که به تلفن نرسیده است (بازپرداخت پس از 48 ساعت انجام می شود) ، دارای ویژگی هایی مانند قابلیت دریافت گزارش و سرعت بالا در ارسال پیام است.

با فعال کردن خط Delivery Base در بازاریابی پیامکی صرفه جویی کنید

پایه تحویلاستفاده از پنل پیامک و خط تحویل یکی از بهترین و آسان ترین راه ها برای اطلاع رسانی و برقراری ارتباط مداوم با مشتریان است ، اما از آنجا که ممکن است پیامک به هر دلیلی به دست مشتری نرسد ، می توانید با هزینه ای خط تحویل سیستم پیام کوتاه ملی را فعال کنید. در بازاریابی پیامکی خود صرفه جویی کنید.

MelliPayamak همچنین خطوط هدیه پنل خود را از خطوط تحویل با کیفیت بالا به کاربران می دهد. می توانید همین حالا با 02163404 تماس بگیرید و از کارشناسان کشوری مشاوره پیامکی رایگان دریافت کنید.

پایگاه تحویل چیست و چگونه آن را فعال کنیم؟

به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید؟ پیامک ملی به شما امکان می دهد مشتری را جذب ، حفظ و با آن تعامل داشته باشید.

ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *