مطالب آموزشی
پاسخگوی پیام کوتاه ، تعامل آسان و سریع با مشتری + (10 درصد تخفیف)

پاسخگوی پیام کوتاه ، تعامل آسان و سریع با مشتری + (10 درصد تخفیف)

در این دوره و زمان ، اگر به خرید می رویم ، با دوستان خود از کافه یا رستوران دیدن می کنیم ، به کلینیک زیبایی مراجعه می کنیم ، و به طور خلاصه ، هر مشاغل دیگری قطعاً پس از خرید یا هنگام خروج به ما می گوید: اگر می خواهید دریافت کنید کد تخفیف یا می خواهید در طول برنامه ها و جشنواره های ما باشید ، شماره 1 یا … را به این سیستم ارسال کنید تا آنها با دستگاه پاسخگوی اتوماتیک پاسخ از پیش تعیین شده را برای شما ارسال کنند. دیگران ، مانند فروشگاه جین وست ، هنگام خرید شماره ما را می گیرند و در سیستم ثبت می کنند.

در حال حاضر هنگامی که ما یک پیام متنی به سیستم این مشاغل ارسال می کنیم ، بلافاصله یک پیام خوش آمد گویی یا هر پیام دیگری در قالب بطور خودکار ما دریافت می کنیم و از این احساس مشتری مداری به ما خیلی خوش میگذرد. منتظر تخفیف های آنها خواهیم بود و اگر جشنواره فروش داشته باشند ، قطعاً خرید خواهیم کرد.

دوست عزیز ، برای شرکت در مهمانی فست فود شیلا ، شماره 1 را ارسال کنید

اما قضیه چیست؟ این پیامک ها توسط سیستم های پیام کوتاه توسط دو ابزار ارسال می شوند منشی پیامک و منشی هوشمند آنها برای مشتری ارسال می شوند. هر دو این ماژول ها دارای تفاوت هایی هستند که می خواهیم در ادامه برای شما توضیح دهیم. بنابراین اگر یک فرد تجاری هستید و می خواهید تعامل متفاوتی با مشتری برقرار کنید ، این امکان وجود دارد پاسخگوی خودکار پیامک آن را جدی بگیر.

سیستم پیامک

اول از همه ، قبل از صحبت در مورد پاسخگوی خودکار پیامک ، با سیستم پیامک آشنا شوید. برای تعامل با مشتری ، ارسال پیام های تبلیغاتی انبوه ، انجام نظرسنجی از کیفیت محصول و خلاصه کردن هر چیزی که مربوط به پیام کوتاه است ، به یک سیستم پیامکی نیاز دارید. این سیستم اساساً نرم افزاری آنلاین و مبتنی بر وب است که برای ارسال پیام های متنی ، دریافت پاسخ های مشتری و مدیریت پیام ها استفاده می شود.

بلافاصله پس از دریافت پنل پیامک ، می توانید پیامک های تبلیغاتی ارسال کرده و پاسخ خودکار پیامک را در پنل فعال کنید. ما نیز مرحله به مرحله و بر اساس رابط کاربری سیستم ملی پیامک نحوه تنظیم دو ابزار منشی و یک منشی هوشمند را بیاموزید.

منشی پیام چیست؟

اولین پاسخگوی پیامک ، منشی پیامک است که برای پاسخگویی خودکار به مشتری استفاده می شود. دوباره مثالی را که در مقاله اول آوردم در نظر بگیرید:

دوست عزیز ، برای شرکت در مهمانی فست فود شیلا ، شماره 1 را ارسال کنید

می توانید پانل را در قسمت ابزار منشی پیامک پیکربندی کنید تا در قبال ارسال یک کد خاص ، مانند نمونه بالا ، پاسخ از پیش تعیین شده ای را برای مشتری ارسال کند. برای مثال ، از مشتری بخواهید تا شماره 1 یا کلمه اعضا را برای ارسال پیام فوق به سیستم ارسال کند.

نحوه تنظیم پاسخگوی خودکار SMS

حالا بیایید راه اندازی پاسخگوی خودکار SMS را شروع کنیم. وارد پنل کاربری و در قسمت شوید ابزار مخصوص روی منشی کلیک کنید تا صفحه دیگری باز شود. اگر این اولین بازدید شماست ، حتماً با کلیک روی پیوند بالا ، سوالات متداول را بررسی کنید منشی جدید را وارد کنید کلیک کنید و وارد قسمت بعدی شوید.

آموزش ابزار منشی پیامکی

در صفحه جدید و در بخش عنوان منشی کلمه یا عبارتی را که می خواهید برای دسته بندی پیام استفاده کنید وارد کنید. این عنوان برای گیرنده ارسال نمی شود و فقط برای راحتی کار شما در بخش دسته بندی پیام است. پس از مشخص کردن عنوان در قسمت گیرنده ، خطی را که می خواهید پاسخ مشتری را دریافت کنید انتخاب کنید و به یاد داشته باشید که این خط باید یک خط اختصاصی باشد.

در قسمت فرستنده ، خطی را انتخاب کنید که پاسخ دهنده خودکار قرار است پیام متنی را برای مشتریان ارسال کند. بعد فاصله زمانی بروید و تاریخی را که قرار است این ماژول فعال باشد ، مشخص کنید. به عنوان مثال ، یک چهارم را انتخاب کنید و شروع تا پایان فصل را برای پنل مشخص کنید.

آموزش کار با منشی پیامک

حالا در قسمت متن پیامک آنچه را که می خواهید مشتری به طور خودکار دریافت کند و در نهایت روی گزینه بنویسید رکورد کلیک. برای یادگیری نحوه کار با ماژول منشی از ویدیو همچنین می توانید از موارد زیر استفاده کنید:

مزایای پاسخگوی خودکار پیامک

اکنون که نحوه راه اندازی دستگاه پیام رسان پیامکی را می دانید ، شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که مزایای پیام رسان پیامکی چیست و چه مزایایی دارد؟ اگر کسب و کار شما به گونه ای است که می خواهید باشگاه مشتریان داشته باشید ، می توانید از ابزار منشی استفاده کنید تا به طور خودکار به کسانی که در خبرنامه مشترک هستند پاسخ دهید.

اگر شغلی دارید که ممکن است در حال جابجایی باشد ، برای ارسال آدرس جدید می توانید از منشی استفاده کنید و از گیرنده بخواهید در ازای ارسال کلمات خاص مانند مکان ، آدرس جدید شما را دریافت کند.

اگر یک بوتیک دارید و می خواهید از مجموعه جدیدی رونمایی کنید ، می توانید از مشتریانی که می خواهند در رویداد شرکت کنند بپرسید ثبت نام ارسال. حتی برای برگزاری نمایشگاه ، همایش ، گردهمایی ، پاسخگوی خودکار پیامکدوره آموزشی جدید در موسسه می توانید از ابزار منشی پیامک استفاده کنید.

حالا ممکن است بپرسید که اگر قرار است پنل پاسخ جداگانه ای به هر مخاطب ارسال کند ، آیا باید کار کنیم؟ برای چنین کاربردی ، ابزار منشی کار نمی کند و باید به دنبال آن بود منشی هوشمند برو

ابزار منشی هوشمند ، پاسخگویی هوشمند

حالا فرض کنید می خواهید چندین پاسخ متفاوت برای پاسخگویی به مشتریان ارسال کنید. به عنوان مثال ، اگر سالن زیبایی دارید و می خواهید لیست قیمت های متفاوتی را برای مشتری ارسال کنید ، برای هر کد خاص ارسال شده به پنل ، می توانید پاسخ جداگانه ای را در پنل تنظیم کنید.

راه اندازی ابزار پاسخگویی پیام کوتاه هوشمند

برای راه اندازی ابزارهای منشی هوشمند ، در بخش ارسال ویژه روی دبیر هوشمند ضربه بزنید و روی صفحه جدید ضربه بزنید منشی جدید را وارد کنید کلیک. در صفحه جدید ، حتماً توضیحات پانل را بخوانید و سپس فایل نمونه بارگیری کنید تا اطلاعات را بر اساس یک فایل استاندارد به پنل ارائه دهید.

ارسال هوشمند زمان بندی شده را تنظیم کنیددر فایل اکسل روبرو و در ستون اول ، معروف به A ، مقادیری را که مخاطب قرار است به پنل ارسال کند ، بنویسید. این مقادیر می توانند عدد یا کلید واژه ها مانند قیمت ، منوی صبحانه ، منوی کافی شاپ و غیره.

همچنین می توانید نام مخاطب را وارد کنید تا پیام را به صورت شخصی به مشتری ارسال کنید. پس از بارگذاری نمونه فایل ، مطمئن شوید که چندین بار در قسمت متن پیامک درستی مقادیر وارد شده را بررسی کرده و در صورت لزوم از قسمت راهنمایی کمک بگیرید.

مزایای استفاده از ماژول منشی هوشمند

اگر از منشی هوشمند استفاده می کنید ، می توانید تعامل خوبی با مشتری داشته باشید و دیگر نیازی به تماس و داشتن نیروی انسانی ندارید. می توانید اطلاعات ضروری زیادی را از طریق پیام کوتاه برای گیرنده و اعضای خبرنامه پیامک ارسال کنید.

با استفاده از این ابزار می توانید اطلاعاتی مانند:

  • کد احراز هویت محصول
  • کد گارانتی
  • لغو گارانتی
  • انقضای مدت عضویت
  • انقضای بیمه

برای مشتری ارسال کنید. همچنین مشتری می تواند در ازای ارسال کلمات خاص مانند “انقضای بیمه” ، “ضمانت محصول” و … از منشی هوشمند استفاده کند.

در هر شغلی که هستید ، باید کلمات کلیدی مورد نظر خود را برای پنل تعریف کنید. در صورت لزوم ، نام مشتری و اعضای خاص را به فایل نمونه اضافه کنید تا پنل پاسخ مربوط به هر یک از کلمات کلیدی را دریافت کند.

خلاصه پاسخگویی خودکار پیامک

پاسخگوی خودکار پیامکتا اینجای کار با منشی پیامک و پاسخگوی هوشمند پیامک آشنا شدیم. همانطور که قبلاً گفتیم ، توضیحات این دو ماژول را بر اساس سیستم پیام کوتاه ملی توضیح دادیم. اگر کسب و کار شما نیاز به تعامل خاصی با مشتری دارد و می خواهید از ابزارهای معرفی شده استفاده کنید ، اکنون برای دریافت پنل در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت نام کنید.

پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور ، می توانید وارد پنل شوید. در قسمت ارسال ویژه ، منشی پیامک یا ابزار منشی هوشمند را تنظیم کرده و بلافاصله از مشتریان بخواهید به سامانه پیامکی شما پیام ارسال کرده و پاسخ خودکار دریافت کنند.

آرایشگاه ها و سالن های زیبایی ، فست فودها و رستوران ها ، فروشگاه های بزرگ و بوتیک ها ، نمایندگی های بیمه و فروشندگانی که محصولاتشان ضمانت شده است ، می توانند از امکان پاسخگویی خودکار استفاده کنند. اگر هنوز به کمک و مشاوره نیاز دارید ، می توانید با 02163404 تماس بگیرید و از طریق پیام کوتاه با تیم پشتیبانی ملی صحبت کنید یا در انتهای این متن برای کمک به ما بنویسید.

پاسخگویی خودکار SMS SMS ، به صورت خودکار به پیامهای متنی مشتری پاسخ دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *