مطالب آموزشی
قوانین ارسال پیامک تبلیغات پیامکی در چارچوب اصول بازاریابی

قوانین ارسال پیامک تبلیغات پیامکی در چارچوب اصول بازاریابی

اگر علاقه مند به بازاریابی پیامکی هستید و این مقاله را می خوانید ، قوانین پیام کوتاه اولین کاری است که باید پس از ثبت نام و دریافت پنل انجام دهید حتما در مورد آن بدانید. به یاد داشته باشید که هرگونه نقض این قوانین مشکلات جدی را برای کاربر ایجاد می کند و می تواند باعث مسدود شدن حساب شود. به همین دلیل ، بیایید با مهمترین قوانین ارسال پیام کوتاه به صورت کاملا مختصر آشنا شویم.

سیستم پیام کوتاه چیست؟

شما باید از همان ابتدای بحث قوانین پیامک در مورد سیستم ارسال پیامک اطلاعات داشته باشید. این سیستم برای ارسال پیامک انبوه ، مدیریت پیامک ارسالی و دریافتی استفاده می شود که کاملاً به کار می رود برخط آثار، زیر وب و نیازی به نصب هیچ نرم افزاری ندارد. به راحتی می توانید از سیستم پیامک برای ارسال و دریافت پیامک با تلفن همراه ، رایانه لوحی ، لپ تاپ و سیستم رایانه خود استفاده کنید.

بازاریابی پیامکی یا بازاریابی پیامکی یکی از روش ها است کم هزینه این جذب مشتری است که مشتری را فقط با ارسال یک پیام کوتاه جذاب هدف قرار می دهد و او را به خریدار تبدیل می کند. از طرف دیگر ، این روش اطلاعاتی نیز مقرون به صرفه است ، به نیروی انسانی و زمان زیادی احتیاج ندارد. به زبان ساده ، با یک کلیک ساده ، اخبار مهم برای همه ارسال می شود.

مزایای بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی علاوه بر سرعت و هزینه مناسب ، مزایای دیگری نیز دارد که مهمترین آنها را می توان در دسته بندی های زیر خلاصه کرد:

  • مشتریان قدیمی را حفظ کنید و ارسال پیامک های مهم مانند تخفیف و پس از خرید به لطف این گروه
  • استفاده از ابزارهای مختلف برای جذب مشتری مانند ارسال پیام از روی نقشه یا ارسال پیام به گروهی از مردان و زنان
  • پنل پیامک را از طریق سیستم به سایت متصل کنید سرویس وب پیامک
  • برگزاری نظرسنجی ، تست پیام کوتاه ، ارسال کد تخفیف ، تبریک تولد و … که برای حفظ مخاطب قدیمی توصیه می شود

البته پنل پیامک دارای بسیاری از ویژگی های مثبت و کاربردی تر است ، اما اگر قبلاً توجه خود را به خود جلب کرده اید ، وقت آن است که با قوانین ارسال پیامک بسیار سریع و مختصر آشنا شوید.

مزایای ارسال پیام کوتاهقوانین کلی ارسال پیام کوتاه

در مورد قوانین ارسال پیامک ، اول از همه ، باید به یاد داشته باشید که تمام پیامک های ارسالی ، اعم از تبلیغاتی یا خدماتی ، تحت هستند سیستم نظارت یا همان کنترل هستند. در نتیجه ، کلیه مواردی که در ادامه به شما معرفی می کنم ممنوع است و در صورت ارسال نیز تحت دنبال پلیس FATA باشید و باعث می شود مسدود کردن پنل می شود.

کدام پیامک مجاز نیست؟

  • ارسال هر گونه پیام به متن غیراخلاقی شامل انواع توهین ها ، شوخی ها و شوخی ها است
  • ارسال پیامک کلاهبرداری شامل انواع پاداش های جعلی ، اخاذی و اختلاس است
  • ارسال پیامک نادرست از طرف بانک ، پلیس یا اپراتورهای همراه اول و ایرانسل
  • ارسال پیامک ناشناس فرستنده ناشناس است
  • کلیه پیام های متنی در زمینه پزشکی ، پیراپزشکی ، دارویی ، آرایشی و بهداشتی و نظایر آن بدون مجوز نوشته شده توسط سازمان نظام پزشکی کشور
  • پیامک های تبلیغاتی تور داخلی و خارجی و فروش بلیط های حج بدون مجوز
  • هرگونه پیامک ارائه دهنده تسهیلات و وام های بانکی بدون مجوز
  • تمام پیام های متنی تبلیغاتی مربوط به تنباکو ، تنباکو ، لوازم جنسی

پیامدهای عدم رعایت قوانین ارسال پیامک

در حال حاضر برخی از کاربران می پرسند اگر قوانین ارسال پیامک رعایت نشوند و آیا واقعا اینقدر سختی وجود دارد ، چه اتفاقی برای پنل کاربری آنها می افتد؟

نیاز به پیروی از قوانینهمانطور که قبلاً گفتم ، همه پیامک های ارسال شده ، از جمله تبلیغات و خدمات ، تحت سیستم کنترل و نظارت هستند و در صورت عدم رعایت قوانین ، پنل کاربری متخلف مسدود می شود. از طرف دیگر ، برای جلوگیری از این مشکلات ، سامانه استعلام صاحبان پنل پیام کوتاه توسط وزارت فناوری ارتباطات اعلام شد تا از نام کاربری سواستفاده نشود و در صورت بروز چنین مشکلی ، بلافاصله بررسی و برطرف شود.

بر این اساس ، کلیه کاربران هنگام درخواست پنل ارسال پیام کوتاه ، ملزم به ارسال اسناد هویتی خود به عنوان شخص هستند درست است، واقعی یا مجاز به سیستم مورد نظر خود ارسال کنید ، در غیر این صورت هیچ کانالی برای ارسال پیام کوتاه در دسترس نخواهد بود.

به همین دلیل ، در ادامه ، در مورد اسناد دریافت پنل و برخی از نکات امنیتی مهم بر اساس سیستم پیام کوتاه ملی صحبت خواهیم کرد.

قوانین ارسال پیام کوتاه از طریق سامانه پیامکی ملی

اکنون که با قوانین عمومی ارسال پیامک آشنا شدید ، بهتر است قبل از دریافت سامانه پیامکی ملی مدارک لازم را داشته باشید مطمئن ارسال ، آشنا شوید:

اسناد دریافت پنل پیامکی ملی برای افراد

برای کاربری که صاحب یک تجارت ، سایت فروشگاه یا مغازه است و به عنوان یک شخص واقعی شناخته می شود ، دریافت پنل با اسناد زیر ارائه می شود:

  • کارت ملی متقاضی را اسکن یا تصویر کنید
  • عکس سلفی با کارت ملی برای احراز هویت (گواهی ، گذرنامه و کارت پایان خدمت برای شرایطی که به کارت ملی دسترسی ندارید)

اسناد مورد نیاز برای سیستم حقوقی اشخاص حقوقی

اسناد زیر باید برای سیستم ارسال پیامک شرکت ، سازمان یا هر سازمان دولتی ارائه شود:

  • کارت ملی مدیر عامل را اسکن یا تصویر کنید
  • تصویر جدیدترین روزنامه رسمی این شرکت
  • معرفی نامه نامه به کارمندی که می خواهد از پنل استفاده کند (در سازمان های دولتی)
  • اسناد سازمان مربوطه

شرایط و ضوابط سرویس خطوط

بخش مهمی از قوانین ارسال پیام های متنی سرویس خطوط است. ممکن است کسب و کار شما نیازی به ارسال پیام های متنی تبلیغاتی نداشته باشد و شما بخواهید از سیستم ارسال پیامک فقط برای اطلاعات مهم یا پیام های متنی مانند گذرواژه ها و کدهای تأیید استفاده کنید. برای اطمینان از دریافت پیامک خود باید خط ارسال سرویس داشته باشید لیست سیاه (افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کردند) رسیدند.

برای سرویس دهی به خط که مهمترین ویژگی آن ارسال پیامک به لیست سیاه است ، حتماً شرایط خطوط سرویس را در سایت بخوانید و سپس درخواست کنید. همچنین در صورت تایید مدارک ، حتماً مدارک بارگذاری شده اصلی را ارسال کنید. پس از دریافت اصل اسناد ، روند سرویس خط شروع می شود همچنین به خاطر داشته باشید که این مسیر وقت گیر است (حدود دو ماه) و فقط با آن است تأیید سازمان ارتباطات سیار انجام شده.

نکاتی که نباید فراموش کنید!

حال بیایید مهمترین نکات و قوانین ارسال پیامک را در انتهای مقاله مرور کنیم:

  • در صورت هرگونه تخلف ، کاربر باید تعهد با امضا و اثر انگشت پیشنهاد. در صورت نقض قوانین ، پنل به مدت 7 روز مسدود شده و در صورت امکان پس از بررسی مجدد فعال می شود.
  • مانند هر حساب دیگر ، رمز ورود شما باید ترکیبی از اعداد ، نویسه ها و حروف بزرگ و کوچک باشد و همانطور که می دانید تاریخ تولد یا شماره موبایل قابل پیش بینی گزینه های خوبی برای رمز عبور معتبر نیستند. همچنین ، رمز عبور را حتما وارد کنید هر سی روز یکبار تغییر دهید.
  • تا آنجا که ممکن است از اینترنت اکسپلورر برای ارسال پیامک استفاده نکنید. ویژگی های امنیتی این مرورگر باعث می شود برخی از ارسال ها چندین بار انجام شود ، یعنی هزینه چندین بار محاسبه می شود. البته اشکالات این بررسی در به روزرسانی های جدید برطرف شده است و همین امر موجب بروز مستمر سیستم پیام کوتاه ملی شده است.
  • به یاد داشته باشید می توانید از IP های مجازی برای وارد کردن پنل ذکر شده در تنظیمات استفاده کنید. در صورت تغییر این IP ، دیگر به پنل دسترسی نخواهید داشت و برای ورود مجدد باید با پشتیبانی تماس بگیرید.
  • حتما در تنظیمات ، گزینه کلیک کنید هنگام ورود پیامک ارسال کنید را انتخاب کنید ، همچنین می توانید در همان بخشی که می توانید ارسال کنید رمز ورود یکبار مصرف هنگام ورود همچنین انتخاب کنید.

هزینه های سیستم پیام کوتاه

شما می توانید هزینه های سیستم پیام کوتاه ملی را در قسمت تعرفه ها بخوانید ، اما علاوه بر این ، باید به موارد زیر نیز توجه کنید:

  • برای افزایش هزینه های پانل باید 60٪ از هزینه اصلی پرداخت شود.
  • در همه تعرفه ها ، 10 ریال هزینه ارزش افزوده باید بر این اساس پرداخت شود بند G تبصره 15 قانون بودجه در مجلس تصویب می شود
  • پس از یک ماه ، خاتمه پانل و بازپرداخت فقط برای امکان پذیر نیست پنل های ثبت نام زیر یک ماه همچنین با کسر هزینه خطوط ثبت می شود. البته اگر بیش از 1000 پیامک ارسال در ماه اول ، دیگر امکان لغو پنل وجود ندارد.
  • اگر شارژ خریداری شده پنل به پیام کوتاه تبدیل شود ، امکان برگشت شارژ وجود ندارد.
  • در صورت درخواست تغییر پنل ، هزینه برخی از خطوط هدیه محاسبه می شود.

نکات مهم برای نمایندگان

نمایندگان ملی پیامک کسانی هستند که با نام و نشان تجاری خود به عنوان سامانه پیامکی فعالیت می کنند اما اساساً نماینده ملی پیامک هستند. این دسته از کاربران علاوه بر همه موارد فوق باید

به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • اگر نماینده هستید ، تمام کاربران خود را با اعتبار کامل دریافت کنید شناسایی و احراز هویت انجام دادن. همچنین ، حتماً سلفی گرفتن از افراد واقعی (برای احراز هویت) را بخواهید.
  • هزینه تمدید پنل های نمایندگی 60 درصد هزینه اولیه است
  • کاربرانی که دارای پنل نمایندگی هستند باید تمام اسناد را به طور کامل در سایت بارگذاری کنند. همچنین کنترل و نظارت بر پیام های کاربران نماینده بر عهده نماینده است.
  • به عنوان آخرین نکته در نمایندگی ، به یاد داشته باشید که از ایجاد یک صفحه نمایشی با هزینه اجتناب کنید ، زیرا به هر کسی امکان می دهد پیام های متنی ناشناس ارسال کند. شارژ آنلاین پنل آزمایشی را مسدود کنید ، پیام های ارسالی را کنترل و نظارت کنید و کاربر را توجیه کنید وظیفه اصلی نماینده است.

نتیجه

تاکنون قوانین ارسال پیامک را برای شما مفصل توضیح دادیم تا پس از ثبت نام و دریافت سامانه بتوانید ارسال پیامک را شروع کنید و در عین حال قوانین را نقض نکنید.

اگر هنوز در این مورد به مشاوره بیشتری نیاز دارید ، می توانید با شماره 02163404 تماس بگیرید یا در پایان متن برای ما نظر بگذارید و سوالات خود را مطرح کنید.

آیا می خواهید تجارت خود را رشد دهید؟ ملی اس ام اس به شما این امکان را می دهد که مشتری را جذب ، حفظ و تعامل کنید.

ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *