مطالب آموزشی
فروش محصولات با ارسال پیامک + بایدها و نبایدها

فروش محصولات با ارسال پیامک + بایدها و نبایدها

اگر مشاغل شخصی خود را دارید ، با این کار بهتر است فروش محصولات از طریق پیام کوتاه با هم آشنا بشیم. ممکن است تعجب کنید و هنوز هم ندانید که داستان چیست. بیایید با یک مثال ساده شروع کنیم.

آخر ماه است. بسیاری از مشتریان مجبورند برای یک خانه یا شرکت خرید کنند. ممکن است بسیاری از افراد حتی اصلاً متوجه خرید آنلاین نشوند. این دقیقاً همان جایی است که فروشگاه های آنلاین مانند Snap Market ، Digikala ، Tarb و … از این فرصت برای جذب مشتری بیشتر استفاده می کنند. به عنوان مثال ، پیام زیر را ببینید:

35000 تومان تخفیف محصولات آرایشی با اسنپ!

کمتر از 2 ساعت از معتبرترین فروشگاه ها ارسال کنید کد تخفیف: shop35-5r

اعتبار: فقط 3 روز ، حداقل خرید: 120 هزار تومان

مشتری احتمالاً برای استفاده از تخفیف به سایت خواهد رفت. شاید او شروع به خرید کند و بعد از چند ساعت سفارش های خود را جلوی در دریافت کند.

با این مثال ساده ، حتماً فهمیده اید که می توانید با پیامک هم فروش خوبی داشته باشید. اما این پیامک ها پیام هایی نیستند که بدون برنامه ارسال می شوند. اگر صاحب مشاغل هستید و می خواهید بازاریابی پیامکی برای بدست آوردن فروش و درآمد خوب ، باید اصول آن را نیز بدانید. یک استراتژی و برنامه مشخص داشته باشید. برای هر ماه یک هدف تعیین کنید و شروع به ارسال پیام کوتاه کنید. ما نیز در این مقاله هستیم 6 نکته طلایی ما فروش محصولات را از طریق بازاریابی پیامکی برای شما به ارمغان می آوریم.

پنل پیام کوتاه چیست؟

قبل از صحبت در مورد جزئیات فروش محصولات با ارسال پیام کوتاه باید با این مفهوم باشد پنل پیامکی آشنا شدن.

SMS panel یک نرم افزار آنلاین است که برای ارسال و مدیریت پیامک استفاده می شود. اگر می خواهید از طریق تلفن همراه یا حتی دستگاه GSM پیامک ارسال کنید ، به سیم کارت نیاز دارید. از این طریق به شماره های جدید دسترسی ندارید ، بنابراین نمی توانید مشتری جدیدی جذب کنید و نباید انتظار فروش زیاد از طریق پیامک را داشته باشید.

اما قاب تابلو کاملاً است ناهمسان است. سامانه پیام کوتاه نرم افزاری است که از طریق اینترنت پیامک ارسال می کند. به شماره تلفن های بهروز همراه اول و ایرانسل دسترسی دارد و این شماره ها را بر اساس شغل ، استان ، منطقه و محله به کاربر نشان می دهد. نتیجه همه این ویژگی های پانل یک طلای واقعی ساخته شده برای استفاده در بازاریابی ، جذب مشتری و درآمدزایی. حالا ممکن است بپرسید چگونه؟

من بیشتر می خواهم 6 نکته طلایی ذکر کنید که برای فروش محصولات از طریق پیام کوتاه باید دنبال کنید.

خبرنامه پیامکی داشته باشید!

من پیشنهاد می کنم ابتدا به سراغ مشتریان قدیمی بروید و سپس جذب مخاطبان جدید را شروع کنید. به همین دلیل شما باید قبل از هر چیز در مورد خبرنامه پیام کوتاه ، که در واقع قسمت کوچکی از باشگاه مشتریان است ، بدانید. از این خبرنامه برای ارسال پیامک مانند کد تخفیف ، تبریک تولد ، پیام کوتاه برای شروع جشنواره فروش یا رونمایی از محصولات جدید استفاده می شود. به عنوان مثال ، پیام زیر را ببینید:

نیلوفر عزیز ، ما هنوز شما را به یاد داریم و شما را فراموش نکردیم!

20. تخفیف سفارش آنلاین غذا از هزاران رستوران ، کد تخفیف: RHN3698

فقط تا فردا سفارش دهید ، هم اکنون سفارش دهید: www.reyhoon.com

خبرنامه پیامکی برای صاحب مشاغلمالک سایت قبلاً شماره مشتریان خود را در سیستم ذخیره کرده و اکنون این پیام تخفیف را با نام مشتری ارسال کرده است. در بازاریابی پیامکی توصیه می شود که در فواصل معین ، با اعلام شروع جشنواره برای مشتریان قدیمی کد تخفیف ارسال کنید تا وسوسه شوند که دوباره از شما خرید کنند.

به یاد داشته باشید که درصد بالایی از این پیام ها منجر به بررسی وب سایت یا صفحه اینستاگرام شما می شود و تعداد زیادی نیز به فروش می رسند. بنابراین با تکیه بر همان جمله معروف نیمی از مشتریان امروز مشتری های قدیمی هستند یا همان حفظ مشتری همیشه هوای مشتریان قدیمی را داشته باشید. در موارد خاص به آنها تبریک بگویید. آنها را به رونمایی از محصولات جدید دعوت کنید ، پیشنهادات و پیشنهادات ویژه ای ارائه دهید و منتظر خرید مجدد آنها باشید.

حضور در شبکه های اجتماعی

پیام زیر مثالی است فروش محصولات از طریق پیام کوتاه برای دیدن است.

آغاز فروش فوق العاده فروشگاه دکتر

کلاه ، ژاکت و ژاکت 239،000 تومان

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/doctor_set

در بازاریابی پیامکی ، همیشه روی فعالیت ها تمرکز کنید شبکه های اجتماعی و فروش آنلاین از طریق سایت تأکید شده است. شما باید از محصولات جدید ، کالاهای حراج و مجموعه های مختلف عکس و فیلم جذاب بگیرید و آنها را در شبکه های اجتماعی ارسال کنید. فروش آنلاین و پاسخگویی به هرگونه نیاز مشتری. حال ممکن است بپرسید نقش پیام کوتاه در این میان چیست؟ به من اجازه دهید به شما بگویم!

استفاده از شبکه های اجتماعیشبکه های اجتماعی در حال حاضر یکی از مهمترین بسترهای تجاری در ایران هستند. بسیاری از شهروندان ، به ویژه جوانان ، هر چیزی را که می خواهند در این شبکه ها جستجو می کنند. مارک های بزرگ از طریق شبکه های اجتماعی فروش خوبی دارند و به طور خلاصه ، این شبکه ها ویترین خرید لوکسی برای هر روز از سال هستند.

اگر در این شبکه ها فعال هستید ، به تعداد زیادی خریدار دسترسی دارید. دسته دوم را می توانید از طریق پیام کوتاه نیز در فروشگاه خود قرار دهید. فقط به اندازه کافی خط 3000 یا 50004 یک خط داشته باشید تا بتوانید مانند مثال بالا لینک فروشگاه یا سایت خود را برای مشتری ارسال کنید. پیامک های جذاب اگر با لینک و قیمت همراه باشند قطعاً نتیجه خوبی در فروش خواهند داشت. به زبان ساده ، تعداد کمی از افراد چنین پیام جالبی را نادیده می گیرند.

اطلاعات مهم!

سومین راز طلایی فروش محصولات با ارسال پیام کوتاه اطلاعات مناسب و به موقع است. پنل پیامکی ابزاری را به شما می دهد به نام ارسال انبوه تا بتوانید پیام های متنی تبلیغاتی را به بانک شماره های مختلف ارسال کنید.

با استفاده از پیامک انبوه ، تبلیغات شما به دست کاربرانی می رسد که ممکن است بسیاری از آنها اصلا مشتری شما نباشند ، اما می توانند خریدار دائمی شوند. این فرصت طلایی است. ممکن است بپرسید چگونه؟

جدیدترین حراج با تنوع بی نظیر نایک و آدیداس

لباس 70٪

کتانی تا 60٪

0218851550

این پیام هیچ نامی ندارد ، یعنی شخصی نیست. به تعداد زیادی برای تعداد زیادی از شهروندان ارسال شده است ، اما حاوی اخبار مهم است آخرین حراج است. بنابراین اگر مشاغلی دارید و به دنبال فروش محصولات از طریق پیام کوتاه هستید ، حتما پیامک انبوه را امتحان کنید.

برای ارسال عمده متن کوتاه و جذابی بنویسید. بر عباراتی مانند آخرین حراج ، حراج بزرگ فصل ، بهترین قیمت ، بیشترین تخفیف و غیره تأکید کنید. در آخر ، محصول خود را بنویسید. زمانی را برای خرید تعیین کنید. آدرس سایت ، آدرس فروشگاه یا شماره را وارد کنید تا مخاطب با شما تماس بگیرد.

در صورت روشن بودن پیام انبوه بهترین زمان حمل و نقل تأثیر فوق العاده ای در فروش دارد. به عنوان مثال ، ماه مارس زمان خوبی برای خرید شب عید است ، قبل از مناسبت هایی مانند روز مادر یا پدر ، آغاز سال تحصیلی و غیره برای ارسال پیامک به صورت انبوه و معرفی محصولات به تعداد زیادی از مخاطبان.

قرعه کشی و نظرسنجی

از زمان آغاز رقابت در بازار ، قرعه کشی نیز به عنوان اهرمی برای جذب مشتری بیشتر شناخته شده است. این روش جذب مشتری هنوز ادامه دارد و نتایج خوب است. حال ممکن است بپرسید ، فروش محصولات از طریق پیام کوتاه چه ارتباطی با قرعه کشی دارد؟ به پیام زیر مراجعه کنید:

تخفیف طبق کوروش

فقط فردا

هر شب به ازای هر 100 تومان 50 میلیون جایزه بخرید

okcs.ir/6

برگزاری قرعه کشی و نظرسنجیاین پیامک با اطلاعات اعلان انبوه ارسال می شود. قرعه کشی ها و جوایز گران قیمت همیشه تأثیر خوبی در جذب مشتری دارند. بنابراین اگر به دنبال فروش محصولات از طریق پیام کوتاه هستید ، باید قرعه کشی نیز داشته باشید. جایزه را در پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. حتماً زمان مشخصی را برای خرید و استفاده از این ویژگی تعیین کنید.

البته بد نیست بعد از خرید از مشتری در مورد کیفیت محصولات یا نحوه تهیه آن س askال کنید. این امر در مشتری مداری تأثیر خوبی دارد ، بنابراین بهتر است در ازای خرید مشتری و شرکت در نظرسنجی ، نکاتی را برای مشتری در نظر بگیرید و به او پیامک دهید.

تخفیف های دوره ای

آخرین نکته طلایی در فروش محصولات با ارسال پیام کوتاه ، ارسال کد تخفیف برای جذب مشتری جدید است.

60،000 تومان تخفیف ، هدیه اکوالا برای دو خرید بعدی شما از افق کوروش

کد تخفیف 30 هزار تومان: cFxckM ، اعتبار: 7 روز

حداقل خرید: 100 هزار تومان

okala.ir/132

مهم نیست که شغل شما چیست ، آیا به صورت آنلاین می فروشید یا در شهر فعال هستید. شما همیشه باید به هر بهانه ای کد تخفیف را برای مشتری ارسال کنید ، البته با رعایت فاصله زمانی مناسب. مطمئن باشید تخفیف مانند حراج فصلی آزمون را پشت سر می گذارد و می تواند مشتری جدیدی را به همراه داشته باشد.

پیشنهاد می کنم بعد از خرید به مشتری پیام تشکر ارسال کنید یا مانند موارد بالا ، خریدهای بعدی را تخفیف دهید. مطمئن باشید که تأثیر خوبی در افزایش مشتری و فروش شما خواهد داشت.

نتیجه

فروش کالا را با ارسال پیام کوتاه خلاصه کنیدتاکنون 6 اصل طلایی و مهم فروش محصولات را با ارسال پیام کوتاه برای شما توضیح دادیم. برای استفاده از این راه حل ها و دریافت سریع پنل ، می توانید در صفحه اصلی پیام کوتاه ملی ثبت نام کنید. اگر لازم است نحوه کار با پنل را یاد بگیرید ، حتما فیلم ها را تماشا کنید دستگاه پیام کوتاه ملی استفاده کنید.

اگر سوالی داشتید ، با شرکای پشتیبانی تماس بگیرید و با شماره 02163404 تماس بگیرید. در پایان متن ، می توانید پیشنهاد خود را برای جذب مشتری از طریق پیام کوتاه بنویسید و آن را با مخاطبان ما و وبلاگ ملی پیام کوتاه به اشتراک بگذارید. ما امیدواریم که از تو خبری بشنویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *