مطالب آموزشی
فروشگاه زنجیره ای پنل پیامکی + تعامل و مدیریت مشتری با مشتری

فروشگاه زنجیره ای پنل پیامکی + تعامل و مدیریت مشتری با مشتری

چند وقت پیش که هوا خیلی گرم بود و برق قطع بود ، شب مهمان داشتم و مجبور شدم همه چیز را بخرم. من با عصبانیت درحال آماده سازی برای خرید بودم که پیام کوتاه برای من ارسال شد:

30٪ تا 70٪ تخفیف ویژه در سفارش آنلاین غذا
اتفاقاً برق قطع شد! امروز و فردا از ساعت 15:00 تا 18:00

https://okcs.ir/2ac

مدتی پیش فروشگاه های بزرگ زنجیره ای و میوه فروشی ها در مناطق مختلف تهران افتتاح شدند و هر نوع میوه ای را که بخواهید می توانید در این فروشگاه ها پیدا کنید. من که حوصله بیرون رفتن و خرید با این هوای گرم را نداشتم ، از این پیامک استقبال کردم. من روی پیوند کلیک کردم و وارد صفحه ای شدم که می توانم هر مدل میوه ، سبزیجات و سبزیجات مورد نیاز خود را سفارش دهم. ساعتی بعد ، بسته هایم را به درب ورودی خانه بردم. اما داستان از کجا شروع شد؟

داستان با یک پیام کوتاه ساده شروع شد و من که در این زمینه فعال هستم می خواهم داستان پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای را برای شما تعریف کنم.

پنل پیام کوتاه چیست؟!

سیستم پیام کوتاه نرم افزار آنلاین برای ارسال پیام های متنی به کاربران مختلف ، که همچنین توانایی دریافت پاسخ مشتری و مدیریت پیام را دارد.

مشاغل مختلف از بازاریابی پیامکی برای تبلیغات خود استفاده می کنند و سایت ها و برنامه های مختلف برای اطلاع رسانی ، ارسال پیامک مهم و تعامل با کاربران خود به سامانه پیامکی نیاز دارند.

اکنون که با طرح کلی سیستم آشنا شدید ، بیایید نگاهی دقیق به آنچه یک فروشگاه زنجیره ای با پنل پیام کوتاه انجام می دهد ، بیاندازیم.

مزایای پنل پیامکی فروشگاه زنجیره ای

فروشگاه های زنجیره ای در هر زمینه ای که فعالیت داشته باشند ، از جمله مواد غذایی مانند هایپر ، کفش و کیف مانند چرم مشهد ، لباس هایی مانند جین وست و … نیاز به سیستم پیام کوتاه دارند. اما چگونه این فروشگاه ها می توانند از این سیستم استفاده کنند؟

از نقشه پیامک ارسال کنید

اولین استفاده از پنل پیام کوتاه برای فروشگاه های زنجیره ای ، امکان ارسال پیام های متنی از نقشه به آن است پیام آنها همچنین می گویند.

در حال حاضر امکان ارسال پیامک به 17 کلانشهر ایران فعال است و کاربر می تواند هر منطقه را از روی نقشه انتخاب کرده و پیامک انبوه ارسال کند. من توصیه می کنم برای نتیجه گیری بهتر در ارسال پیام های متنی ، ابتدا ارسال پیامک را در منطقه خود شروع کنید و سپس به مناطق دیگر بروید.

اطلاعات مهم

پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای

دومین کاربرد مهم پنل پیام کوتاه فروشگاه های زنجیره ای ، امکان ارسال اطلاعات مهم است. به شکل سنتی ، اخباری مانند کد تخفیف یا جشنواره های فروش از طریق تراکت به مشتری می رسد ، اما این اخبار از طریق پیام کوتاه نیز برای کاربر ارسال می شود.

البته برای فروشگاه هایی که وب سایت و برنامه خاص خود را دارند ، علاوه بر موارد فوق ، می توانید از پنل پیام کوتاه برای ارسال پیامک مانند عضویت در سایت ، تکمیل سبد پرداخت یا مراحل سفارش و … نیز استفاده کنید. همین مورد را می توانید در خرید آنلاین از فروشگاه هایی مانند Boni Mad یا Madiseh مشاهده کنید.

نظرسنجی کاربر

سومین کاربرد پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای ارسال نظرسنجی پیامکی است که متاسفانه بسیاری از مشاغل از آن بی اطلاع هستند ، اگر پس از هر بار خرید یک نظرسنجی کوتاه برای مشتری ارسال کنید ، هم توجه مثبت و هم کیفیت کالاها و خدمات را به خود جلب خواهید کرد. . از عملکرد کارکنان و نظر مشتری بهتر مطلع خواهید شد.

شاید بهترین نمونه این نظرسنجی را بتوان در سیستم Snap مشاهده کرد که پس از خرید و ارسال محموله ، کاربر را به شرکت در نظرسنجی دعوت می کند:

دوست عزیز

نظر خود را در مورد سفارش خود با ما در میان بگذارید.
https://m.snappfood.ir/order/review

این نظرسنجی ها معمولاً از طریق سیستم انجام می شود کرون ایوب این دسته بندی شده و به طور خودکار در زمان مشخصی برای کاربر ارسال می شود ، بنابراین نیازی نیست که پس از هر بار خرید وارد پنل شوید و برای همه کاربران پیامک ارسال کنید.

این بهانه ای شد تا درباره مزیت دیگر پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای یعنی خدمات وب برای فروشگاه هایی که دارای سایت هستند صحبت کنیم. اگر سایتی دارید ، برای سرویس هایی که در بالا ذکر شد ، به یک سرویس وب پیامکی نیاز دارید تا بتوانید رفتار کاربر را در سایت در نظر بگیرید و برای هر خرید ، اعلان پیامکی ارسال کنید ، سفارش دهید و حتی یک محموله ارسال کنید …

قابلیت کدخوان برای قرعه کشی

پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ایاگر می خواهید قرعه کشی های دوره ای مانند مجتمع های تجاری و بازی های بزرگ داشته باشید ، پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای ابزاری به نام کد خوان را در اختیار شما قرار می دهد. اما این ماژول چگونه کار می کند؟!

در سیستم کدخوان ، شما باید برای قرعه کشی کدهایی را در سیستم تعریف کرده و سپس این کدها را روی محصول وارد کرده یا پس از هر بار خرید برای مشتری ارسال کنید کاربر برای شرکت در قرعه کشی کدی را که پس از خرید به او داده اید برای شما ارسال می کند.

با استفاده از این ابزار لیستی از شماره تلفن افرادی را دارید که حداقل یک بار از شما خرید کرده و سپس در مسابقه شرکت کرده اند و اگر کمی خلاقیت به خرج دهید می توانید آنها را به خرید دوباره تشویق کنید. فقط یادتان باشد که در ارسال این پیامک ها زیاده روی نکنید تا مشتری را از دست ندهید.

نمونه پیام کوتاه فروشگاه های زنجیره ای

اکنون که به ویژگی های خاص و متفاوت پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای اشاره کردیم ، در انتهای مقاله چند نمونه از پیامک ها را برای شما آورده ایم تا بتوانید از آنها به عنوان الگوی ایده استفاده کرده و پیام های متفاوت و م effectiveثرتری بنویسید. من همچنین توصیه می کنم برای آشنایی با جزئیات نوشتن متن موثر و نحوه ارسال آن به حساب ، دوره رایگان بازاریابی کوتاه پیام کوتاه را از دست ندهید:

نه ، زود تمام می شود! تخفیف ویژه 15 تا 24 مه (فروشگاه های زنجیره ای جانبو)

خرید با تخفیف ، 75٪ تخفیف در فروشگاه راحتی

خریدهای خود را در خانه ، خریدهای بالای 120 تومانی ، ارسال رایگان دریافت کنید

با تعریف کارت خرید خود در باشگاه مشتریان افق کوروش علاوه بر تخفیف های معمول ، 10٪ مازاد دائمی

کلیک:

https://okcs.ir/2ac

او به برق نرفت. غذای خود را سفارش دهید!

رستوران های زنجیره ای شیلا

50٪ تخفیف

هایپرمیا اکباتان
17 تا 4/19
برنج طارم 10 کیلو کاویش 327000 تن
انبه 1K 39900 T.
چای سیاه 1 کیلوگرم رفاه 50٪
پودر و آرد سوخاری تورداک 45. تی.
شکلات مدادی ویولتا ، پذیرایی فرمند ، 45٪
مجتمع مگامال
44641024

هایپراستار 20.4 / 22
لیمو شیرازی 1 کیلو 10900 تن
کنسرو ماهی تن 180 گرم 17،500 تن

نتیجه

تاکنون با اصول ارسال پیامک و پنل پیامکی به فروشگاه های زنجیره ای آشنا شده ایم. برای دستیابی به همه این ویژگی ها و ده ها مزیت و ویژگی مثبت دیگر برای رونق کسب و کار و جلب رضایت مشتری خود ، می توانید از بازاریابی پیامکی استفاده کنید و برای این امر پیشنهاد می کنم در سایت ملی پیام کوتاه ثبت نام کنید تا بلافاصله پنل را دریافت کنید.

اگر تمام سرتان شلوغ است ، نگران نباشید و فقط با شماره 02163404 تماس بگیرید تا در مورد درخواست پنل با تیم ملی پشتیبانی پیام کوتاه صحبت کنید. با ارسال اسناد برای احراز هویت ، پانل شما فعال می شود و می توانید بلافاصله ارسال پیام های متنی را شروع کنید.

در صورت نیاز به مشاوره بیشتر در مورد بازاریابی پیامکی ، می توانید سوالات خود را در انتهای متن بنویسید و از تیم پشتیبانی کمک بگیرید.

فروشگاه خود را با یک پیام متنی بچرخانید!

آیا می خواهید تجارت خود را رشد دهید؟ Melli-SMS به شما امکان جذب ، حفظ و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک در کمتر از 1 دقیقه ثبت نام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *