مطالب آموزشی
بهترین راه برای تبلیغ فرش شما چیست؟  + 10٪ تخفیف برای شروع تبلیغات

بهترین راه برای تبلیغ فرش شما چیست؟ + 10٪ تخفیف برای شروع تبلیغات

در سال های اخیر شرایط اقتصادی جامعه همه اعضای خانواده را مجبور به کار خارج از خانه کرده است. بنابراین زندگی پرمشغله دیگر زمانی را برای چیزهایی مانند جابجایی خانه و شستن فرش نمی گذارد. از سوی دیگر ، اندازه خانه های امروزی و زندگی آپارتمانی بدون حیاط باعث شده است که افراد نتوانند فرش را در خانه شستشو دهند. بنابراین امروزه یافتن یک قالیشویی ایمن و مجهز برای بسیاری از شهروندان دغدغه دارد. این مسئله مهم است تبلیغات قالیشویی مطرح می شود و شرکت های قالیشویی باید از این امر باشند فرصت طلایی استفاده کنید. اما چگونه ؟!

برای آشنایی با بهترین روش های تبلیغاتی برای شستشوی فرش ، ما را دنبال کنید تا با استفاده از این راه ها و روش ها همچنان بتوانید مشتریان طرفدار قرص داشته باشید.

اصول مهم تبلیغات قالیشویی

اگر به خاطر داشته باشید ، در گذشته از برچسب های کاغذی برای تبلیغات استفاده می شد که معمولاً روی درب خانه ها و دیوارها چسبانده می شد. سپس نوبت به تراکت های معرفی خدمات رسید که به مشتریان درب منزل رسید. سپس با کمی پیشرفت ، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی جایگزین تراکت شد و حالا نوبت به تلفن های هوشمند رسیده است.

به طور کلی ، مدتهاست که از روشهای زیادی برای تبلیغات قالیشویی استفاده می شود. اگر واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم ، تبلیغات برای به مخاطب اطلاع دهید و هدف اصلی آن جذب بیشترین تعداد مشتری با کمترین هزینه است.

بنابراین اگر اصول صحیح را رعایت کنید ، در کار خود سرمایه گذاری موفقی انجام می دهید. در غیر این صورت شما پول خود را هدر می دهید. به همین دلیل می خواهیم در ادامه مقاله چند تکنیک مهم تبلیغاتی برای شستشوی فرش را معرفی کنیم.

شناسایی مشتریان برای شروع تبلیغات قالیشویی

اول از همه ، به یاد داشته باشید که نباید در مورد تبلیغات قالیشویی صحبت کنید ، بلکه باید به زبان مشتری صحبت کنید و به نوعی نیازهای او را یادآوری کنید. به عنوان مثال ، به محل زندگی در آپارتمان و عدم وجود فضای باز برای شستن فرش بروید. به زندگی شلوغ اشاره کنید و اشاره کنید که مانند گذشته دیگر فرصتی برای شستشو و جابجایی فرش وجود ندارد.

به طور خلاصه ، با کمک تبلیغات خود ، باید به مشتری نشان دهید که چه مشکلاتی دارد و راه شما برای حل این نگرانی چیست؟!

از مزیت رقابتی استفاده کنید

به نکات مثبت تبلیغات برای شستشوی فرش اشاره می کند جنبه های مثبت شما با سایر همکاران مقایسه می شوید. به عنوان مثال ، تبلیغات تلویزیونی مربوط به قالیشویی چند سال پیش بسیار محبوب شد. این تیزر با شعار “چرخش ، تاب!” او در زمان خود مشهور شد و توانست مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

اگر می خواهید با مزیت رقابتی تبلیغ کنید ، باید به ویژگی خاصی اشاره کنید که در تجارت رقبای شما نیست اما بر آن تمرکز می کنید. اینها می توانند مزایای رقابتی باشند ارسال رایگان ، قیمت مناسب ، حفظ کیفیت فرش و یا تحویل دو روزه اشاره شده.

در تبلیغات قالیشویی تصویری به مشتری بدهید

هیچ کس نیست که در حال حاضر مارک کوکاکولا را نشناسد. تابلوهای تبلیغاتی شهرستانی ، تبلیغات افراد مشهور ، تیزرهای جذاب و گران قیمت و … تصویر ذهنی خوبی از برند کوکاکولا در ذهن ایجاد کرده است.

تصاویر ، لوگوها ، رنگ های شرکتی و … نقش مهمی در ارتقاء کسب و کار شما یا به اصطلاح نام تجاری کسب و کار شما دارند. من قطعا توصیه می کنم نام تجاری آن را جدی بگیرید و ترجیحاً آن را به متخصص بسپارید.

از انواع رسانه ها استفاده کنید

در نهایت ، به یاد داشته باشید که هرگز نباید به یک روش تبلیغات شستشوی خودرو اکتفا کنید. فراموش نکنید که جهان با سرعت سرسام آوری در حال حرکت است دنیای آنلاین است. این روزها افراد کمتری به تبلیغات سنتی روی می آورند.

تبلیغات اکنون به روش های جدیدی وارد شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، توییتر و لینکدین شده است. بسیاری از مشاغل از اینفلوئنسرها کمک می خواهند و بسیاری از مشتریان خود را دعوت می کنند تا تجربه خرید خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. همه این روش ها به جذب مشتری کمک می کند ، اما آنها به تنهایی کافی نیستند.

تبلیغات پیامکی برای شستشوی فرش

تبلیغات پیامکی فرشبنابراین بیایید به سراغ روش دیگری برویم که کمتر در مورد آن صحبت کردیم. من می خواهم به بازاریابی پیامکی اشاره کنم و تکنیک هایی را به شما نشان دهم که اگر کمی خلاقیت به آن بیفزایید ، جذب مشتری شما را افزایش داده و نتایج خوبی به دست آورید.

برای شروع بازاریابی پیامکی ، قبل از هر چیز باید یک پنل ارسال پیامک تهیه کنید و به مراحل بعدی بروید.

سیستم پیامکی چیست؟

پنل ارسال پیامک یک نرم افزار آنلاین و مبتنی بر وب برای ارسال پیامک برای مخاطبان است. این سیستم این قابلیت را دارد که علاوه بر خط عمومی دارای خط خصوصی نیز باشد دریافت پیام های مشتری دارد.

کاربر می تواند از سامانه پیامکی برای تبلیغات استفاده کرده و پیامک های عمده را برای مشتری ارسال کند. اگر سایتی دارید ، از خدمات وب استفاده کنید و در صورت لزوم از ابزارهای قرعه کشی و پیامک استفاده کنید. اکنون که مروری بر سیستم پیامک دارید ، وقت آن است که نحوه استفاده از این سیستم را بدانید؟!

خلاقیت را فراموش نکنید

پس از دریافت پنل و زمانی که می خواهید ارسال پیامک تبلیغاتی را شروع کنید ، خلاقیت فراموش نکن. در نوشتن پیامک های خلاقانه به نوع بیان و کلماتی که استفاده می کنید توجه کنید. برای مثال ، تأثیر دو پیامک زیر را مقایسه کنید و خودتان تصمیم بگیرید که کدام یک برای مشتریان جذابتر است؟!

قالیشویی مهران ، شماره تلفن 09138578241

فرش قلب خانه است! به ما بسپارید

کوتاه ، مختصر و مفید بنویسید

در تبلیغات پیامکی سعی کنید متنی مفید و مختصر بنویسید که به خدمات و مزایای شما نسبت به سایر رقبا اشاره کند. سعی کنید از طریق این کلمات خواننده را متقاعد به خرید کنید.

شستشوی فرش بدون پوسیدگی در اسرع وقت ، آن را با ضمانت تحویل درب منزل ، با دستگاه های جدید با بالاترین استانداردهای شستشوی فرش به ما بسپارید

پیام فوق جذابیت خاص خود را دارد و به خوبی توانست به حضار توضیح دهد که هیچ گونه آسیبی به فرش وارد نمی شود. در نتیجه می توان انتظار داشت فروش خوبی داشته باشد. هنگام نوشتن پیام های متنی تبلیغاتی ، به یاد داشته باشید که خدمات خود را بیش از حد معرفی نکنید. کمی کنجکاوی بگذارید تا مشتری با شما تماس بگیرد و از جزئیات آن مطلع شود. در این شرایط می توانید قالیشویی و خدمات آن را بهتر معرفی کنید.

به زبان ساده باید واضح و ساده صحبت کنید. از دروغ گفتن خودداری کنید و حتماً آدرس سایت ، شماره تلفن و اطلاعات تماس را در انتهای پیام برای گیرنده ارسال کنید.

تخفیف در تبلیغات قالیشویی را فراموش نکنید!

تبلیغات قالیشوییارسال تخفیف همیشه نتایج مثبتی دارد. در مناسبت های خاص مانند سالگرد افتتاح کسب و کار شما ، تاریخ تولد مشتری ، تعطیلات تقویمی و مناسبت های خاص برای مشتری ، کد تخفیف را در نظر بگیرید. این کد تخفیف را به صورت پیام زیر برای مشتری ارسال کنید.

25 discount تخفیف تا 3 بعد از ظهر ، یا با نشان دادن این پیامک ؛ از تخفیف ویژه ما برای شستشوی فرش استفاده کنید

هنگام ارسال پیامک کد تخفیف ، حتماً زمان مناسب ارسال پیامک را انتخاب کنید. از ارسال پیامک های مکرر خودداری کنید و حتماً از کد تخفیف مانند مثال بالا استفاده کنید زمان معین تعیین کنید.

اصول نگارش تبلیغات قالیشویی

هرگز در تبلیغات قالیشویی به مشتری پیامک غلط املایی یا غلط املایی ارسال نکنید. هرگونه اشتباه در متن می تواند نشانه بی دقتی و حتی بی مسئولیتی باشد.

قبل از نوشتن متن پیامک ، نمونه های مشابه آن را حتما بررسی کنید تا بتوانید یک متن جذاب و موثر تهیه کنید. در این صورت ، اگر تازه وارد هستید ، می توانید از دفترچه بازاریابی پیامکی استفاده کنید و از مشاوره رایگان پیام کوتاه ملی استفاده کنید.

خرید سیستم پیامکی

اکنون که راه را آموخته اید ، به اصل مطلب می رسیم ، یعنی خرید و دریافت سیستم پیامکی. برای خرید سامانه پیامکی ، سامانه پیامکی ملی را با 10 سال سابقه در زمینه پنل پیامک پیشنهاد می کنم.

شما به عنوان قالیشویی می توانید بر اساس تعداد پیامک هایی که می خواهید در ماه ارسال کنید و البته بودجه ای که دارید ، برای پنل اقدام کنید.

مزایای دریافت پنل ارسال پیامک

تبلیغات قالیشویی قسمت کوچکی از مزایایی است که با دریافت پنل به شما تعلق می گیرد. پس از دریافت سیستم ، می توانید از مزایای زیر استفاده کنید:

  • ارسال اس ام اس انبوه به تعداد زیاد برای جذب مشتریان جدید
  • قابلیت ذخیره شماره تلفن همراه مشتریان با دسته بندی های مختلف در دفترچه تلفن سامانه پیامکی
  • ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات برای پیام های غیرتبلیغاتی از طریق سرویس وب SMS
  • امکان تبلیغات در یک منطقه خاص با ابزار ارسال پیامک از روی نقشه و ارسال با کد پستی
  • امکان دسترسی به بانک شماره مشاغل و اصناف جهت ارسال پیامک
  • قابلیت اتصال به انواع نرم افزار قالیشویی برای ارسال پیامک در مراحل مختلف مانند آماده سازی فرش ، زمان ارسال فرش ، هزینه پرداخت و ….
  • بررسی کیفیت کار ارائه شده با ارسال پیام کوتاه

نتیجه

نتیجه تبلیغات قالیشوییتا اینجا با روش های مختلف تبلیغات قالیشویی آشنا شده و سیستم پیامک را به عنوان یکی از انتخاب های مناسب معرفی کرده ایم. مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی و تعرفه مناسب همه دلایل شروع تبلیغات پیامکی و استفاده انحصاری از پنل ملی کاربران پیامک است.

بنابراین اگر در این زمینه فعالیت می کنید ، پیشنهاد می کنم برای دریافت پنل در صفحه اصلی سایت ملی پیام کوتاه ثبت نام کنید تا تیم پشتیبانی با شما تماس گرفته و شما را در استفاده از پنل راهنمایی کند. اگر هنوز در این مورد س haveالی دارید ، در انتهای متن برای ما بنویسید تا بتوانم آن را با همکارانم بررسی و پاسخ دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *