• آرایشگاه های مو
  • لوازم عروس
  • بوتیک زنانه
  • تزئین
  • فروشگاه روسری و روسری
  • محصولات و خدمات آرایشی و بهداشتی برای زنان
  • دوره ها و کلاس های مادر و کودک و …

هر یک از مشاغل فوق یک چیز مشترک دارد مخاطبان مشترک منظور خانم هاست.

به عنوان مثال ، یک مزون و یک بوتیک را در نظر بگیرید. درست است که برخی از مردان نیز به این مشاغل علاقه مند هستند ، اما تجربه نشان داده است که عمدتا این زنان هستند که از خرید محصولات جدید و مراجعه به فروشگاه ها لذت می برند. حالا چرا به این مثال رسیدم؟ زیرا من می خواهم داستان دوست خود را تعریف کنم و بنابراین یک تاکتیک تبلیغاتی عملی برای جذب مشتری ، به شما ارائه می دهم برای خانمها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید اجازه بدهید شما را معرفی کنم.

روش های تبلیغات خانگی و مشاغل کوچک

وقتی مریم (دوستم) کار جدید خود را شروع کرد ، مشتری دیگری جز من و یکی دیگر از آشنایانش نبود. بنابراین او به سمت تبلیغات رفت و روش های مختلفی را برای معرفی محصولاتش امتحان کرد. اکنون که او کار خود را به دست گرفت و مدرسه خود را تأسیس کرد ، تصمیم گرفتم در این مقاله از تجربیات وی برای شما بگویم و مزایا و معایب روشهایی را که یکی یکی استفاده کرده است برای رسیدن به پیام کوتاه بررسی کنم راه حل طلایی

تبلیغات دهان به دهان

دهان به دهان اولین روشی بود که ما بدون شناخت زیاد در مورد آن استفاده کردیم. یعنی ما تجارت دوستم را به اطرافیانمان معرفی کردیم و آنها هم ما را به دوستانشان.

البته این روش آنطور که باید و شاید برای ما مشتری به همراه نداشت ، زیرا اعتماد مورد نیاز ما شکل نگرفت و فقط چند نفر که ما را به خوبی می شناختند در کلاس وی ثبت نام کردند ، که مطمئناً برای هزینه کافی نبود زندگی کردن

ارسال آگهی و توزیع تراکت

راه دوم توزیع تراکت و چسباندن تبلیغات بر روی در و دیوار بود که در نگاه اول عملی به نظر می رسید. ما فکر می کردیم از این طریق می توانیم مشتری های زیادی داشته باشیم ، اما در واقع موفق نشدیم.

اولین اشتباه ما در توزیع تراکت هدف گذاری درست مخاطب نبود. ما همه جزوه ها را در همه پیاده روها و هر کجا که فکرش را بکنید برای دیدن خانم ها چسباندیم. اما ما کاملا فراموش کردیم که مسئله زیبایی شهر و ممنوعیت ارسال تبلیغات وجود دارد! دقیقاً سه روز از ارسال تبلیغات گذشته بود و دیگر اثری از تبلیغات ما نبود!

توزیع تراکت در مدارس ، آرایشگاه ها و پارک های زنان

توزیع تراکت و تبلیغاتپس از دو بار کوبیدن در و اصطلاحاً سنگ پرانی ، این بار تصمیم گرفتیم هوشمندانه عمل کنیم ، بنابراین کار را از جمع خانم ها آغاز کردیم. تعدادی تراکت را چاپ کردیم و در مکان هایی مانند مدارس ، آرایشگاه ها و پارک های زنان توزیع کردیم.

این بار بیشتر از قبل جواب گرفتیم و توانستیم 12 دانشجوی جدید پیدا کنیم تا اینکه به ذهن ما خطور کند شبکه های اجتماعی بیایید استفاده کنیم

صفحه اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی

با رفت و آمد دانش آموزان ، ما تصمیم گرفتیم از شبکه های اجتماعی استفاده کنیم و کار با اینستاگرام را شروع کردیم. بگذارید خیلی ساده بگویم که حضور در شبکه های اجتماعی واقعاً کارساز است ، بنابراین بسته به نوع شغل شما باید صفحه یا سایتی در اینستاگرام داشته باشید (گاهی اوقات هر دو) تا بتوانید عکس ها یا فیلم های محصولات خود را به مخاطبان نشان دهید.

به این ترتیب می توانید با تصاویر زیبا ، رنگارنگ و لعاب برای فروش تبلیغ کنید و کسانی که مخاطب شما هستند اگر صفحه جذابی داشته باشید مطمئنا آن را دنبال می کنند.

برنامه های مسنجر مانند واتساپ و تلگرام کانال تبلیغاتی دیگر شبکه های اجتماعی است که برای بیشتر مشاغل کار می کند. با ارائه نمونه کارها در یک گروه یا کانال تجاری می توانید عضو و مشتری جدیدی دریافت کنید ، اما این مدتی طول می کشد. به یاد داشته باشید که حضور در شبکه های اجتماعی به یک برنامه و استراتژی مدون احتیاج دارد و با تولید محتوای ثابت ، شناخت رفتار و سلیقه مشتری می توانید به راحتی مخاطب جذب کنید.

تبلیغات پیامکی

برای خانمها پیامک تبلیغاتی ارسال کنیدیکی از بهترین کارهایی که ما انجام دادیم ، هرچند دیر ، ارسال پیامک برای زنان بود. برای ارسال پیام کوتاه و شروع بازاریابی پیامکی ، قبل از هر چیز باید یک پنل پیامکی داشته باشید که در اصل یک برنامه وب برای ارسال و دریافت پیامک است.

شروع بازاریابی پیامکی و توانایی ارسال پیام بر اساس جنسیت دقیقاً سکوی پرتابی بود که همه بدنبال آن بودیم. ما توانستیم برای همه زنان ساکن تهران پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم. بعداً ، وقتی یک دوره مجازی به خدمات خود اضافه کردیم ، توانستیم لینک اینستاگرام را در پیام کوتاه ارسال کنیم و اتفاقاً ، تعداد دنبال کنندگان ما نیز به طور قابل توجهی افزایش یافت. بنابراین بیایید درباره این ویژگی بیشتر بدانیم.

چگونه می توانم یک صفحه پیام کوتاه داشته باشم؟

برای یافتن یک پنل پیامکی مناسب برای ارسال پیامک تبلیغاتی به خانم ها که علاوه بر ماژول ارسال بر اساس سن ، امکانات مورد نیاز شما را نیز دارد ، باید چندین مورد و فاکتورهای مهم را برای ارزیابی در نظر بگیرید. این بدان معنی است که پنل انتخابی شما باید دارای شرایط زیر باشد:

  • رابط کاربری آسان
  • تعرفه مناسب
  • رضایت مشتری
  • و پشتیبانی

هر یک از موارد ذکر شده در مقاله راهنمای خرید بهترین پنل پیام کوتاه من آن را به طور کامل برای شما توضیح دادم. در اینجا نحوه تهیه یک پیام کوتاه برای استفاده با پیامک های خود آورده شده است:

برای خانمها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید

بعد از ثبت نام و با انتخاب پنل مناسب برای ارسال پیامک های تبلیغاتی به خانم ها ، می توانید با یک رمز ورود و نام کاربری خاص وارد محیط کاربری شوید. در بخش ارسال ، نماد Target Area را انتخاب کنید و سپس روی New Submit ضربه بزنید. به یک صفحه جدید در پایین صفحه بروید و روی ضربه بزنید گزینه تفکیک جنسیتی کلیک کنید که من برای شما مشخص کردم

برای خانمها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید

با انتخاب این گزینه ، لیست استان های کشور به کشور همانطور که در زیر نشان داده شده است به شما نشان داده می شود. با کلیک بر روی هر استان ، شما می توانید تمام شهرستانها را ببینید. در این سابقه ارسال ، استان آذربایجان شرقی را انتخاب کردم و با این انتخاب ، تمام شهرها برای من نمایش داده می شوند.

برای خانمها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید

اکنون می توانید هر شهری را که دوست دارید از بانک شماره انتخاب کنید کاربران ایرانسل شما را از نظر جنسیت تأمین می کنیم. پس از انتخاب مردان یا زنان ، به مرحله بعدی بروید.

برای خانمها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید

در این مرحله ، وقتی متن مورد نظر خود را نوشتید ، می توانید پیامک مورد نظر خود را برای مردان یا زنان شهر و استانی که انتخاب کرده اید ، اما فقط ایرانسل ارسال کنید.

فقط برای ایرانسل ارسال کنید!

برای خانمها پیامک تبلیغاتی ارسال کنیداحتمالاً تاکنون متوجه شده اید که ارسال پیام کوتاه به زنان برای بسیاری از مشاغل می تواند یک کار دلهره آور باشد ، اما می خواهم توجه شما را به آنچه در «نحوه ارسال» ذکر کردم جلب کنم.

فقط در حال حاضر بر اساس جنسیت پیامک تبلیغاتی ارسال کنید کاربران ایرانسل فعال است و اگر می خواهید به کاربران همراه اول اطلاع دهید ، متأسفانه در حال حاضر نمی توانید از این ویژگی استفاده کنید. امیدواریم که این مسئله در به روزرسانی های بعدی برطرف شود.

و دیگر عرضی نیست!

در این مقاله ، ما روش های تبلیغات یک مشاغل کوچک مستقر در خانه که مخاطبان آن را زنان تشکیل می دهند ، بررسی کردیم تا زمینه آموزش ارسال پیام های متنی را بر اساس جنسیت فراهم کنیم. اگر مشاغل شما به گونه ای است که شما فقط یک محصول یا خدمات برای زنان یا مردان یک جامعه دارید ، می توانید از قابلیت ارسال پیام کوتاه بر اساس جنسیت استفاده کنید.

علاوه بر ارسال پیامک ، روشهای تبلیغاتی دیگری را نیز معرفی کردیم و در مورد مزایا و معایب هر یک صحبت کردیم. اگر انتخاب شما یکی از روش های بالا برای ارسال پیامک تبلیغاتی به خانم ها است ، می توانید برای برآورد هزینه ها به صفحه بروید. تعرفه کلیک کنید ، پنلی را که می خواهید بصورت آنلاین بارگیری کنید و بلافاصله شروع به کار کنید. اگر تجربه بیشتری دارید ، ما دوست داریم در بخش نظرات از شما و دیگر کاربران ملی پیام کوتاه بشنویم.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *