مطالب آموزشی
ارسال پیامک بر اساس الگو با تخفیف ویژه + فیلم آموزشی

ارسال پیامک بر اساس الگو با تخفیف ویژه + فیلم آموزشی

ارسال پیام های متنی بر اساس الگوها مهمترین ویژگی پنل های پیامکی است. می پرسید چرا؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کد تأیید تلفن همراه در ورزش سه: 618193
varzesh3.com

احتمالاً همه ما پس از ورود به سیستم یا ثبت نام در سایت های اصلی مانند Sports 3 ، Antenna ، Digikala یا سایت های مختلف دیگر ، پیامکی شبیه به پیامک فوق دریافت کرده ایم.

مطمئناً در بین شماره تلفن همراه مشتریان شما ، وضعیتی به نام لیست سیاه مخابرات وجود دارد و پیامک از خطوط معمولی (تبلیغاتی) برای آنها ارسال نمی شود. برای ارسال پیام متنی به همه مشتریان ، تنها راه حل موجود استفاده از پیام کوتاه (یا الگو) است.

ارسال پیامک از طریق الگو چیست؟

الگو ، الگو یا الگوی پیامک در واقع یک پیامک از پیش تعیین شده است که ممکن است بارها در طول روز از طریق سایت ، برنامه و سیستم شما به طور کلی ارسال شود. البته برای درک بهتر موضوع ، در زیر دو مثال برای شما آورده ام. در صورت تمایل می توانید از آنها در سایت خود نیز استفاده کنید.

سلام سارای عزیز ؛
کد تأیید عضویت شما در باشگاه مشتریان Papion Golden 6350 است.
به مجموعه پاپیون خوش آمدید!

مشتری عزیز
سفارش شما با شماره پیگیری 439807 ارسال شد. با تشکر

در فیلم آموزشی صفحه دستگاه پیام کوتاه ملی توضیحات مفصلی در مورد نحوه استفاده از ارسال پیامک از طریق الگو توضیح داده شده است.

با ارسال الگو پیامک را شخصی کنید

همانطور که مشاهده می کنید ، هر دو پیامک فوق دارای ویژگی یکسانی هستند ، یعنی شخصی بودن آنها. به عنوان مثال ، در مثال اول ، ما یک پیامک برای مشتری با نام خود او ارسال کردیم ، یا در مثال دوم ، یک کد ویژه برای خرید برای او ارسال کردیم.

این پیام های متنی بر اساس الگو ارسال می شوند. این الان به چه معناست؟ این بدان معناست که یک الگوی خاص برای هر یک از این پیام های متنی تعریف شده است. مثال اول را در نظر بگیرید.

الگوی کلی اولین پیامک به شرح زیر است:

سلام {0} عزیز ؛
کد تأیید عضویت شما در باشگاه مشتریان Golden Bowl {1 ..
به مجموعه پاپیون خوش آمدید!

همانطور که می بینید برای هر اطلاعات شخصی مانند نام و کد فعالسازی (که برای هر کاربر متفاوت است) ؛ ما یک متغیر تعریف کردیم.

با تعریف این متغیر ، دیگر نیازی به ارسال پیامک های اختصاصی به هر مشتری بر اساس نام آن نداریم. بر اساس این الگو ، سیستم به طور خودکار برای همه مشتریان شما پیامک ارسال می کند.

چرا باید از ارسال قالب استفاده کنیم؟

چه چیزی مهمتر از مشتری مداری است؟
واضح است که جزواتی مانند ثبت سفارش ، کد تأیید ، تغییر وضعیت سفارش محصول ، ردیابی اقلام پستی و … به عنوان پیامک تبلیغاتی در نظر گرفته نمی شوند ، بنابراین نه تنها برای هیچ انسانی آزاردهنده نیستند. همچنین به نظر می رسد که آنها برای حفظ رضایت مشتری و همچنین شهرت کسب و کار شما بسیار ضروری هستند. (البته ارسال پیامک تبلیغاتی راه خود را دارد.)

ما در بازاری کار می کنیم که تعداد فروشندگان بیشتر از تعداد مشتریان است! بنابراین این امکان وجود دارد که در هر لحظه مشتری شما با مشاهده خدمات بهتر رقبا ، به عقب برگردد و محصول شخص دیگری را بخرد.

بنابراین بسیار مهم است که از ابزارهایی مانند پنل پیام کوتاه و سرویس وب پیامکی برای جلب رضایت مشتری و همچنین سهولت مسیر خرید وی استفاده کنید تا از رقابت عقب نمانید. (اگر تا به حال کلمه سرویس وب را نشنیده اید ، مقاله وب سرویس SMS چیست را بخوانید؟)

جدا از این که مهمترین آن است؛ دلایل دیگری برای استفاده از پیامک های مبتنی بر الگو وجود دارد که من در زیر آنها را ذکر کرده ام.

یک پیام متنی از طریق الگو به لیست سیاه مخابرات ارسال کنید

به طور معمول ، امکان ارسال پیامک برای کسانی که پیامک تبلیغاتی خود را بسته اند و بخشی از لیست سیاه هستند ، وجود ندارد.

اما از آنجا که ما یک خط سرویس برای ارسال پیامک بر اساس الگوها در اختیار شما قرار می دهیم ؛ می توانید از سد لیست سیاه عبور کرده و پیامک های ضروری (مانند پیامک وضعیت سفارش) را به همه مشتریان خود تحویل دهید.

ارسال سریع پیامک بر اساس الگو

خطوط خدمات به دلیل اینکه می توانند از لیست سیاه عبور کنند ، به شدت تحت نظارت هستند تا خدای نکرده پیامک تبلیغاتی در وسط حرکت نکند و باعث ناراحتی کاربرانی که در لیست سیاه هستند ، نشود.

مزایای ارسال پیام متنی از الگو

به همین دلیل ، هر زمان که بخواهید با این خطوط پیامکی را به مشتری تحویل دهید ، با چند دقیقه تاخیر مواجه خواهید شد.

این تأخیر برای این است که ما متن پیامک (اگر پنل شما پیامک ملی است) را بررسی کنیم تا در صورت عدم وجود محتوای تبلیغاتی ، به دست مشتری برسد.

حال اگر می خواهید الگویی برای پیام های متنی خود تعریف کنید ، این الگو یکبار برای همیشه تأیید می شود. این بدان معناست که لازم نیست هر بار که کار خود را ارسال می کنید برای تأیید تأخیر داشته باشید.

این برای ارسال پیام های متنی مانند کد فعال سازی بسیار مهم است. (مشتری در میانه مراحل ثبت نام است و منتظر است تا کد فعالسازی را دریافت کرده و به زندگی خود برود!)

قابلیت اطمینان بیشتر نسبت به الگوها

مشتریان پنل های پیامکی معمولاً ایمیل هایی را با خط خدماتی که برای آنها مهم است ارسال می کنند و می خواهند به تمام مخاطبین خود دسترسی پیدا کنند.

بنابراین ، دستیابی صحیح و سالم به این دسته از پیام ها ، اولویت مشتری و همچنین اولویت سیستم های پیامکی است. بنابراین معمولاً سیستم ها از تمام توان خود استفاده می کنند تا خدای نکرده اختلالی در این کار ایجاد نشود و همه چیز مطابق خواسته مشتریان آنها پیش برود.

خط سرویس بدون نیاز به سفته

به طور کلی برای سرویس خطوط و استفاده از آن ، بسته به شرایط سرویس خطوط ، بین 200 تا 500 میلیون ریال سفته و سایر اسناد و مدارک لازم است. فقط 2 تا 6 ماه طول می کشد تا خط شما پس از ارسال این مدارک سرویس شود!

خط سرویس بدون سفته

اما با استفاده از ارسال پیامک از طریق قالب ، نیازی به ارسال مدارک خاص و منتظر ماندن 2 ماه نیست. ارسال پیامک از طریق الگو در کمتر از 1 ساعت آماده استفاده است.

خوب ، مزایای ارائه بر اساس الگو که ما متوجه شدیم و واحد تئوری را گذراندیم. وقت آن رسیده که او را کنار بگذارید و ادامه دهید.

مراحل تنظیمات اولیه و ارسال پیامک بر اساس الگو

برای اینکه بتوانید پیام های متنی خود را بر اساس یک الگوی خاص و کاملاً خودکار ارسال کنید. ابتدا باید یک سایت یا برنامه برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

اگر سایتی دارید می توانید همین حالا ثبت نام کنید و پس از انتخاب پنل پیامک مورد نظر خود ، بر اساس الگو به همه مشتریان خود پیامک ارسال کنید. برای شروع به عکس زیر مراجعه کنید.

پس از وارد کردن پنل خود ، به لیست ویژه در بخش امکانات بروید. روی گزینه Add New Feature کلیک کنید.

ایجاد یک لیست ویژه جدید

در پنجره باز شده ، یک عنوان سفارشی تایپ کنید. (به عنوان مثال ، اگر پیام متنی مربوط به فعال سازی ثبت نام باشد ، می توانید عنوان را به عنوان ثبت در نظر بگیرید.)

از لیست کشویی ، لیست سیاه را تایپ کنید ، لیست دریافت و لیست ارسال خالی هستند و در نهایت تغییرات را ذخیره کنید.

درج پیامک بر اساس الگو

قالب را وارد کرده و ارسال پیامک از قالب را تنظیم کنید

برای درج الگوی متنی از بخش ابزارهای ویژه ، یک سرویس وب سرویس را انتخاب کرده و گزینه New Text Insert را انتخاب کنید.

درج پیامک از طریق الگو

پنجره ای باز می شود که در آن باید متن مورد نظر خود را در کادری که علامت گذاری کرده ام تایپ کنید.

ارسال پیامک از طریق قالب

در بخش لیست ویژه ، لیست سیاه را که قبلاً ایجاد کرده اید از منوی کشویی انتخاب کنید. در قسمت عنوان ، باید نام دلخواه خود را انتخاب کنید.

ایجاد قالب مناسب برای ارسال پیامک

اجازه دهید موضوع را با یک مثال از کسب و کار خودم کمی باز کنم تا بتوانید نحوه نوشتن متن پیامک را بهتر درک کنید.

مشتری عزیز فاطمه احمدی
سفارش شما همراه با مورد گردنبند پینه دوز با نگین آبی در تاریخ 1400/06/01 ثبت شده است.
با تشکر از خرید شما
zarzar.ir

خوب ، اکنون می خواهم همان متن را به عنوان الگو در پنل پیامک خود ذخیره کنم.
اول از همه ، ما باید متغیرهای موجود در این متن را مشخص کنیم. (متغیرها همان اطلاعات شخصی هستند که برای هر مشتری تغییر می کند.)

در اینجا متغیرهای ما به شرح زیر است:

فاطمه محمدی = نام مشتری

گردنبند پینه دوز با نگین = نوع محصول

1400/06/01 = تاریخ

اکنون ، همانطور که قبلاً توضیح دادم ، برای هر متغیر معادل در نظر می گیریم. (به ترتیب و شماره گذاری این متغیرها توجه داشته باشید.) بنابراین متن شما به این شکل است:

مشتری عزیز {0}
سفارش شما همراه با مورد {1} در تاریخ {2} ثبت شده است.
با تشکر از خرید شما
zarzar.ir

حالا متن پیامک را مطابق تصویر زیر وارد می کنم. (توجه داشته باشید که آدرس سایت باید در انتهای متن شما باشد.)

درج متن

وقتی روی OK کلیک می کنید ، متن پیامک یا الگوی شما به صفحه وب سرویس اضافه می شود.

پس از ضبط متن ، یک کد منحصر به فرد به آن متن اختصاص داده می شود. با استفاده از آن ، می توانید پیامک ها را در افزونه های مختلف در وردپرس و همچنین مستقیماً از سرویس وب خود ارسال کنید. اما توجه داشته باشید که وضعیت الگوی شما در حالت تأیید شده است. در غیر این صورت ، سرویس وب پیام متنی ارسال نمی کند.

کد الگو و وضعیت متن

شرایط دریافت سرویس ارسال از طریق الگو در صفحه وب سرویس وب سرویس قرار داده شده است.

ارسال پیامک های طرح دار از طریق سرویس وب

پس از خرید هر یک از پنل های پیام کوتاه ملی ، می توانید از سرویس وب استفاده کنید. برای استفاده از سرویس وب ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام کاربری و رمز عبور خود را برای پنل پیامک خود وارد کنید. برای ارسال پیامک که در بالا در پنل تعریف کردیم ، باید کد متنی را که در عکس مشخص کرده ام وارد کنید. .

ارسال پیام های متنی بر اساس الگوها با کمک افزونه های SMS

تعدادی افزونه مانند افزونه WooCommerce SMS یا افزونه Digits وجود دارد که می توانید بر روی وردپرس نصب کنید تا پیام های متنی را بر اساس یک الگو برای مشتریان خود ارسال کنید.

به عنوان مثال ، با کمک افزونه Digits ، می توانید کد فعال سازی را برای ثبت نام به مشتریان خود ارسال کنید.

در زیر لیستی از تمام برنامه های افزودنی پیامک ملی است که می توانید برای سفارشی سازی پیامک خود استفاده کنید.

افزونه های سازگار با ارسال پیام های متنی از طریق قالب

ارسال پیامک از طریق قالب در برنامه نویسی

برای ارسال پیام های متنی الگو به هر یک از زبان های تخصصی وب ، می توانید از کدهای نمونه قرار داده شده در صفحه آموزش خدمات وب پیام کوتاه ملی استفاده کنید. همچنین نمونه کدها را در پیامک ملی دروازه الگویی برای ارسال وجود دارد.

اخرین حرف

هر یک از افزونه هایی که در بالا معرفی کردم ، در آزمایشگاه ملی پیامک آنها برای بارگیری در دسترس هستند و می توانید نحوه نصب و ارسال پیامک متنی برای هر یک از این افزونه ها را بیاموزید و فردا با الگوی منحصر به فرد خود به مشتری پیامک ارسال کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل در مراحل ثبت نام و استفاده از ارسال پیامک از طریق الگو ، حتما با 02163404 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *