اولین قدم نمایندگان ارسال پیامک

لطفا قبل از مطالعه این مقال، مقاله توجیه اقتصادی پنل های نمایندگی ارسال پیامک را مطالعه بفرمایید.

پس از کسب اطلاعات و فراهم کردن نیاز های لازم برای شروع فعالیت در زمینه سامانه های ارسال پیامک و دریافت پنل نمایندگی ارسال پیامک (برای دریافت پنل نمایندگی پیام کوتاه از اینجا ثبت نام کنید)، لازم است در ابتدا، بسته و تعرفه های خود را در قسمت پنل مدیریت، نسبت به سیاست های کاری خود درج نمایید و کار بازاریابی و فروش پنل ها را آغاز کنید.
همان طور که در بالا اشاره شد، شرکت ها و افرادی که کار فروش را بر عهده دارند، بازاریابی و درج بسته یا پنل های خود را، نسبت به سیاست های خود پیش می برند، که در زیر به دو سیاست بزرگ شرکت های فعال در این زمینه اشاره می کنیم:
1. جذب کاربران کوچک

کاربران سازمان هایی که با این سیاست کار خود را پیش می برند، هر کدام به تنهایی ارسال پیامک نا چیزی دارند، اما تعداد کاربران آن ها به بیش از چندین هزار نفر خواهد رسید، که این نوع سیاست فروش در طولانی مدت بسیار پرسود و پایدار خواهد بود. پیشنهاد می شود اشخاص یا سازمان هایی که می خواهند این نوع فعالیت را پیش ببرند، بسته یا پنل های خود را به صورتی قیمت گذاری کنند که کاربران بتوانند با هزینه ای مناسب نسبت به نیاز خود، سامانه ارسال پیامک را از شما دریافت کنند.

به عنوان مثال می توانید پنل های تعریف شده چیاکو را در اینجا مشاهده کنید.

برای آغاز این نوع سیاست فروش، بهتر است تبلیغات خود را در روزنامه ها، سایت های تبلیغاتی و یا از طریق پیامک های تبلیغاتی که هزینه چندانی هم در بر ندارد، شروع کنید.

برای دریافت اطلاعات بیش تر در زمینه تبلیغات و فروش، می توانید با کارشناسان بازاریابی و تبلیغات چیاکو تماس بگیرید، تا با ارائه راهکار و مشاوره مناسب، شما را در این زمینه یاری کنند.

2. جذب کاربران بزرگ

سازمان هایی که سیاست دوم را اجرا می کنند، معمولا از تعداد محدودی کاربر برخوردار هستند اما ارسال پیامک های کاربران آن ها،که معمولا ارگان ها و شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی هستند، بسیار بالا و قابل توجه می باشد.

این نوع سیاست در زمینه سامانه های ارسال پیامک، لازمه بازاریابی بسیار قوی و هدفمند می باشد.

لازم است به این مطلب نیز اشاره کنیم، افراد یا شرکت هایی که این سیاست را پیش می برند، پنل ها یا بسته های خود را محدود به یک یا دو نوع قرار می دهند و حتی به ارزش چندین میلیون تومان هم به فروش می رسانند.

شرکت چیاکو به کاربرانی که به تازگی پا به این عرصه می گذارند و تجربه کافی را در این تجارت ندارند پیشنهاد می کند، برای تاسیس شرکت با کاربران کوچک، برنامه ریزی کنند و با بدست آوردن اطلاعات کافی و همچنین فراهم آوردن شرایط لازم برای این نوع تجارت، راه کسب درآمد خود را به درستی انتخاب کنند و شاهد پیشرفت و موفقیت های روز افزون خود در زمینه ارائه سامانه های ارسال پیامک باشند. در ادامه به بررسی دو روش تبلیغاتی در زمینه سامانه های ارسال پیامک می پردازیم.

1.بازاریابی تلفنی

2.تبلیغات در روزنامه ها و مجلات

تجربه نشان داده است که بازاریابی تلفنی به صورت غیر هدفمند، بازدهی بسیار پایینی نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی دارد.

به عنوان مثال: شما یا کارشناس فروش شما با یک شخص یا شرکت تماس برقرار می کنید و توضیحاتی مبنی بر فعالیت خود در زمینه سامانه های ارسال پیامک به مخاطب خود می دهید.به نظر شما جواب مخاطب چیست؟ تقریبا اکثر تماس های شما به این جمله ختم می شود "ما نیازی به پیامک تبلیغاتی نداریم"!

حال در نظر بگیرید با بررسی یک شغل، نیاز آن را تشخیص داده اید و نسبت به نیاز آن شغل فروش و بازاریابی خود را آغاز کنید.

به عنوان مثال: شما یا کارشناس فروش شما با پزشکی تماس می گیرید و توضیحی مبنی بر اینکه، با دریافت سامانه ارسال پیامک از شما، این امکان برای آن ها وجود دارد که به بیماران خود به جای اینکه به صورت تلفنی یا حضوری نوبت دهند، می توانند این کار را از طریق ارسال پیامک انجام دهند(ماژول نوبت دهی هوشمند). اگر شما عزیزان بتوانید بازاریابی را به صورت کاملا هدفمند انجام دهید می توانید تفاوت آن را با تبلیغات غیر هدفمند به راحتی احساس کنید.یکی از روش های مقرون به صرفه برای اشخاصی که می خواهند با هزینه پایین شروع به فعالیت کنند، تبلیغات در روزنامه ها و مجلات می باشد، که این روش تبلیغات هم اگر به صورت هدفمند انجام نشود، بازدهی خوبی برای شما عزیزان در بر نخواهد داشت. روش های تبلیغاتی زیادی همچون شرکت در نمایشگاه ها، تبلیغ در سایت های اینترنتی و موتورهای جست و جوگر پیامک تبلیغاتی وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای معایب و مزایایی هستند که بسته به شرایط کاربرد های خود را دارند.

 

فرم تماس ما






اطلاعات تماس

   پست الکترونیک : info@LANDSMS.ir -

 LANDSMS@yahoo.com

  آدرس دفتر مرکزی :اصفهان میدان جمهوری خیابان فروغی  (پذیرش ارباب رجوع با وقت قبلی )

 شماره  تماس : 0913-888-0-285
 کد پستی :  81387-13696